اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

بیانیه شورای مؤسسان مدارس غیردولتی ایران به مناسبت 22 بهمن/ به استقبال بهار پیروزی می‌رویم

شورای هماهنگی مؤسسان مدارس غیردولتی کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد: شورای مؤسسان مدارس غیردولتی ایران، همچون تمامی آحاد ملت، به عنوان مجموعه‌ای مردم نهاد، کارآفرین و موثر در نظام تعلیم و تربیت آینده سازان جامعه اسلامی مان، با گام‌های استوار در اقصی نقاط کشور به استقبال بهار پیروزی خواهند رفت.

بیانیه شورای مؤسسان مدارس غیردولتی ایران به مناسبت 22 بهمن/ به استقبال بهار پیروزی می‌رویم

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، شورای هماهنگی مؤسسان مدارس غیردولتی کشور در بیانیه‌ای به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد: بیست و دوم بهمن ماه یادآور رشادت، همبستگی و وحدت ملت بزرگ ایران تحت زعامت و رهبری امام خمینی(ره)  و برهم زننده نظم طراحی شده استکبار جهانی و نقطه عطف تاریخ قرن حاضر در مسیر بیداری و آگاهی ملت‌ها بوده و هست.

هم اکنون پس از گذشت نزدیک به نیم قرن ایستادگی، مقاومت و برهم زدن نقشه‌های شوم ابر قدرتها توانسته است همچنان بارقه‌های امید را در دل مستضعفان جهان زنده نگاه داشته و پرچم دار جنبش های آزادی بخش تحت هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب باشد.

در ادامه این بیانیه آمده است: چهل و چهارمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی را در حالی گرامی می‌داریم که طی سال‌های پس از انقلاب اسلامی، ایادی استکبار و در رأس آنها آمریکای جهان خوار و جنایت کار و رژیم منحوس صهیونیستی از هیچ حربه، ترفند و تلاشی برای از میان برداشتن این نهضت اسلامی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی وحتی نظامی دریغ نکوده‌اند. اما با توکل و استعانت از خداوند متعال و مقاومت ملت شهید پرور ایران قوی طعم تلخ شکست را چشیده‌اند.

شورای مؤسسان مدارس غیردولتی ایران، همچون تمامی آحاد ملت، به عنوان مجموعه‌ای مردم نهاد، کارآفرین و موثر در نظام تعلیم و تربیت آینده سازان جامعه اسلامی مان، در آستانه این انقلاب بزرگ و جهانی ضمن تجدید بیعت و میثاق با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و رهبر حکیم انقلاب و شهدای گرانقدر در تمامی عرصه ها از عموم مردم به ویژه جامعه بزرگ و فرهیخته فرهنگیان و دانش‌آموزان کشور دعوت می‌نماییم با حضور پرشور در راهپیمایی عظیم و دشمن شکن ۲۲ بهمن ماه، همگام با هم وهمراه با تمامی همکاران، با اهداف متعالی انقلاب اسلامی و شهدای والامقام تجدید پیمان کرده و با گام‌های استوار در اقصی نقاط کشور به استقبال بهار پیروزی خواهند رفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول