اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه دفاع به موقع از آرمان‌های شهداست/ چندجانبه بودن جنگ ترکیبی دشمن در اغتشاشات

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: حضور و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه نشانه دفاع به موقع از آرمان های شهدا و نظام‌مقدس جمهوری اسلامی در برابر توطئه دشمنان است.

شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه دفاع به موقع از آرمان‌های شهداست/ چندجانبه بودن جنگ ترکیبی دشمن در اغتشاشات

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس سردار علی ملک شاهکویی در مراسم یادواره ۶۳ شهید شهدای محله بهار گنبد کاووس اظهار کرد: امنیت امروز ما مرهون خون شهدا بوده و اگر شهدا جان خود را فدا نمی کردند، امروز ایران اسلامی در بین کشورهای همسایه دارای امنیت پایدار نبود.
وی تصریح کرد: شرکت و حضور گسترده ملت ایران در ۲۲ بهمن ماه نشانه دفاع بموقع از آرمان های شهدا، انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی در برابر توطئه دشمنان بوده و ملت ایران در طول ۴۴ سال پیروزی انقلاب اسلامی همواره حضور بموقع در صحنه ها داشتند.
فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اغتشاشات اخیر دشمن در کشور خاطرنشان کرد: این اغتشاشات یک جنگ ترکیبی و چندجانبه علیه مردم ایران اسلامی بود و دشمن در این جنگ ترکیبی به باورها و فرهنگ های مردم و کشورمان حمله کرد اما با تدبیر مقام معظم رهبری و بصیرت مردم با شکست مواجه شد.
وی ادامه داد: روانه کردن سلاح به کشور هم نشان داد که دشمن با تمام توان خود را برای ضربه زدن به امنیت کشور بکار برده و در این مسیر از گروه های داعش و کومله کردستان نیز استفاده کرده است.
ملک شاهکویی گفت: استقامت و پایداری ملت ایران و اقتدار انقلاب اسلامی در کنار رهبری آگاه و مقتدر مقام معظم رهبری سبب شکست توطئه های دشمنان شده است.
انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول