اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

۴۴ زندانی معسر به همت بسیج حقوقدانان کرمانشاه آزاد می‌شوند

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: با همکاری سپاه و سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه به فضل الهی ۴۴ نفر از زندانیان معسر واجد شرایط آزاد خواهند شد.

۴۴ زندانی معسر به همت بسیج حقوقدانان کرمانشاه آزاد می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، اختتامیه رزمایش جهادگران فاطمی ۲ سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

این مراسم در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با حضور فرماندهان سپاه و بسیج، مسؤولان قضایی استان و مسؤولین بخش‌های مختلف دولتی و حقوق‌دانان بسیجی سراسر استان برگزار شد.

در این برنامه که سهراب انبارکی رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور، حجت‌الاسلام موسوی معاون اول دادستان کل کشور و مسؤولین استان‌های سراسر کشور به صورت ارتباط تصویری حضور داشتند، سرتیپ پاسدار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین گرامی و گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در سخنانی اظهار کرد: بسیج در هر جایی که نیاز به حضورش باشد، نقش‌آفرین خواهد بود و به حمدالله در این رزمایش و  دیگر برنامه‌های سازمان بسیج حقوق‌دانان کارهای ارزشمندی در جهت کاهش اختلافات، کمک به دستگاه قضایی، آموزش حقوقی به مردم در بستر مساجد، آزادسازی زندانیان و ... صورت گرفته که در جهت کمک به مردم بسیار موثر بوده است. 

ریحانی در ادامه از همکاری همه مسئولین استان به ویژه دستگاه قضایی در اجرای این رزمایش تجلیل کرد.

در ادامه این مراسم سهراب انبارکی رییس سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور و همچنین حجت‌الاسلام سیدمحسن موسوی معاون اول دادستان کل کشور از طریق ارتباط تصویری با تجلیل از خدمات حقوق‌دانان بسیجی در برگزاری اختتامیه رزمایش جهادگران فاطمی ۲ کشوری به میزبانی کرمانشاه، برخدمت‌رسانی تخصصی به مردم و نقش‌آفرینی موثر حقوقدانان بسیجی در گره‌گشایی از مشکلات مردم تاکید کردند.

پرویز توسلی‌زاده، رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در سخنانی با تقدیر از عملکرد سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور و استان کرمانشاه در جهت کمک به دستگاه قضایی، اظهار کرد:  به حمدالله کارهای بسیار خوبی در جهت کمک به مردم و حل و فصل دعاوی و کاهش اختلافات صورت گرفته است.

توسلی‌زاده گفت: با همکاری سپاه و سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه به فضل الهی ۴۴ نفر از زندانیان معسر واجد شرایط آزاد خواهند شد.

رسول بهرامی‌پور مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه نیزدر ادامه این مراسم، افزود: در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه ۲۳ نشست روشنگری جهاد تبیین با موضوع دستاوردهای حقوقی و قضایی چهل ساله انقلاب اسلامی، آموزش همگانی حقوق در ۵۲ مسجد سطح استان، ۳۱ مورد صلح و سازش، مشاوره حقوقی در مساجد، حضور ۸ گروه جهادی در زندان‌های استان جهت ارائه خدمات حقوقی و قضایی رایگان، صدور ۱۲ بیانیه مطالبه‌گری صیانت از حقوق عامه و مبارزه با فساد، آزادسازی زندانیان، کمک به رفع موانع حقوقی تولید با همکاری دستگاه قضایی انجام شده است. 

در این مراسم گروه سرود زندانیان زندان مرکزی کرمانشاه به اجرای سرود سلام فرمانده پرداختند و در پایان مراسم از خانواده معظم شهید حقوق‌دان مدافع حرم حاج حسین علیخانی و مسؤولین نقش‌آفرین در اجرای رزمایش و گروه‌های جهادی بسیج حقوق‌دانان سراسر استان با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول