اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

افتتاح طرح‌های کشاورزی دنا+تصویر و فیلم

طرح‌های کشاورزی دنا به مناسبت دهه فجر انقلاب افتتاح شدند.

افتتاح طرح‌های کشاورزی دنا+تصویر و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، آئین کلنگ زنی و افتتاح پروژه های مدیریت جهاد کشاورزی دنا به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور روشنفکر نماینده مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، عسکری معاون اقتصادی استاندار، درخشان زاده فرمانداردنا، ضامن فرمدیرکل سرمایه گذاری و اقتصاد استانداری و اعضای شورای اداری در روستای کره، سمرون و احمد غریب کلنگ زنی و افتتاح شد.

مهدی روشنفکر در این آیین گفت: تلاش شبانه روزی مسئولین شهرستان دنا خصوصا مدیریت جهاد کشاورزی دنا  ستودنی است و خرسندیم که رایزنی هایی که  در مرکز جهت اخذ بودجه داشتیم جواب داده و به میدان عمل وارد شده و اکنون می بینیم که مردم خوشحال و راضی هستند.

روشنفکر اظهار داشت: جهاد کشاورزی باید تمام توان خود را بکار گیرد تا کشاورزان این سرمایه های گرانبهای کشور دچار یأس و نامیدی نشوند و بتوانند با خیالی راحت به کشاورزی خود بپردازند و محصولات خوب و ارزنده ای را تولید و وارد بازار کنند، این کشاورزان نباید دغدغه تأمین آب کشاورزی و مابقی مایحتاج کشاورزی و باغداری را داشته باشند و جهاد کشاورزی باید هر آنچه که در توان دارد هزینه کند.

آراسته رئیس جهاد کشاورزی دنا با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر به پروژه‌های کلنگ زنی و افتتاحی اشاره کرد و گفت: امروز با حضور مسئولان به خصوص نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی چندین طرح را به نمایندگی از دیگر طرح های کشاورزی افتتاح و کلنگ زنی خواهیم کرد.

آراسته گفت: کلنگ زنی پروژه شبکه ۳ و ۴ آبیاری تحت فشار اَراضی روستاهای سمرون، احمد غریب و گندی زار در سطح ۲۵۰ هکتار به نمایندگی از ۲۸ پروژه عمرانی و اقتصادی بخش کشاورزی شهرستان دنا کلنگ زنی کارخانه تولید خوراک دام، طیور و آبزیان با ظرفیت ۱۸ هزار تن تن در سال به نمایندگی از ۲۸ پروژه عمرانی و اقتصادی بخش کشاورزی شهرستان دنا، افتتاحیه پروژه پروار بندی بره ۲۰۰ راسی روستای ده شیخ به نمایندگی از ۲۸ پروژه های عمرانی و اقتصادی بخش کشاورزی شهرستان دنا از جمله پروژه هایی بودند که به نمایندگی بقیه طرح ها و پروژه ها کلنگ زنی و افتتاح شدند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول