اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پیگیری سپاه کربلا برای برطرف کردن مشکلات عشایر مازندران

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه عشایر تولید گوشت قرمز کشور را برعهده دارند، گفت: با مصوباتی که در همایش شبانان و گله‌داران تصویب شد، پیگیری خواهیم کرد که بخشی از مشکلات حوزه دامداری به خصوص عشایر در استان برطرف شود.

پیگیری سپاه کربلا برای برطرف کردن مشکلات عشایر مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی در همایش تجلیل از شبانان و گله‌داران عشایر استان مازندران که در سالن الغدیر سپاه کربلا برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور مسؤولان کشوری و استانی از گله‌داران و شبانان استان تجلیل کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه بخشی از این مراسم مربوط به تجلیل برترین‌های بخش دامداری است، افزود: بخشی هم به عنوان احصای مسائلی است که توسط اندیشه‌ورزان این حوزه صورت گرفته است که با حضور مسؤولان استان برای حل مشکلات عشایر در این جلسه، تلاش می شود.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه عشایر تولید گوشت قرمز کشور را برعهده دارند، خاطرنشان کرد: با مصوباتی که در این همایش صورت می‌گیرد، پیگیری خواهیم کرد که بخشی از مشکلاتی که در حوزه دامداری به خصوص عشایر در استان مازندران وجود دارد، برطرف شود.

روح الله اکبری مسؤول بسیج عشایر سپاه کربلا نیز در حاشیه این همایش افزود: عشایر قشری هستند که تمام تلاش خود را برای تولید گوشت قرمز و حفظ و نگهداشت دام انجام می‌دهند و شب و روز خود را برای تولید و حفظ استقلال کشور، پای انقلاب و نظام گذاشتند. 

وی با بیان اینکه ۱.۵ درصد جمعیت استان مازندران را عشایر تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: عشایر استان بیشترین تولیدات را در عرصه‌های مواد پروتئینی، مواد لبنی و صنایع دستی در استان و کشور دارند و بدون هیچ اجر و پاداشی با وجود مشکلات اقتصادی در حال فعالیت هستند.

پایان پیام/۸۶۰۴۱/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول