اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری «جوان، امید به انقلاب» در قم

همزمان با ایام الله دهه مبارکه فجر و در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، همایش بزرگ دوچرخه سواری ویژه‌ی نوجوانان و جوانان قمی برگزار می‌شود.

برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری «جوان، امید به انقلاب» در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام احمد قادری جانشین کمیته تشکل‌های حوزوی و دانشجویی قرارگاه ۱۹ دی با اعلام خبر برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری «جوان، امید به انقلاب» در قم گفت: در آستانه‌ یوم الله ۲۲ بهمن و جشن چهل و چهار سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی، بار دیگر نوجوانان و جوانان انقلابی قم، گرد هم می‌آیند و در همایش بزرگ دوچرخه سواری با عنوان «جوان، امید به انقلاب» شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه نشاط و شور انقلابی در کنار بصیرت، معرفت و شعور انقلابی لازم است، افزود: امروز دشمنان قَسم‌خورده‌ جمهوری اسلامی، در صدد ناامید کردن نسل‌های چهارم و پنجم انقلاب هستند و تمام تلاش‌شان مایوس کردن مردم از انقلاب و نادیده گرفتن پیشرفت‌های عظیم ایران اسلامی است و وظیفه‌ ما همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، از یک طرف جهاد تبیین و از سوی دیگر، رساندن این پیام به دشمنان است که انقلاب اسلامی ما مردمی‌ است.

قادری ادامه داد: مسیر همایش بزرگ دوچرخه سواری «جوان ، امید به انقلاب» که به صورت زنده از شبکه استانی قم (شبکه نور) پخش خواهد شد، ساعت ۹ صبح جمعه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱، از مبادی سه‌گانه، شامل: میدان نبوت (نیروگاه)، میدان مفید (بلوار شهید آیت الله صدوقی) و میدان امام خمینی‌(ره) به سمت میدان روح الله جنب بیت تاریخی امام راحل خواهد بود و پس از اجتماع دوچرخه سواران، از آنجا به سمت میدان جانبازان حرکت خواهند نمود.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این همایش بزرگ، می‌بایست عدد ۱ را به سامانه‌ی ۶۶۰۰۰۲۵۱۵۴ پیامک کنند و پس از دریافت لینک، در این برنامه‌ی فرهنگی ورزشی، شرکت نمایند.

پایان پیام/78034

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول