اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افتتاح ۴۱ میلیارد تومان طرح عمرانی در نهاوند

در نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی ۴۱ میلیارد تومان طرح عمرانی در شهرستان نهاوند به بهره‌برداری رسید.

افتتاح ۴۱ میلیارد تومان طرح عمرانی در نهاوند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، ظهر امروز و در نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان از پنج طرح عمرانی مجموعا با اعتبار ۴۱ و نیم میلیارد تومان در نهاوند بهره‌برداری شد.

این طرح‌ها شامل افتتاح سالن ورزشی زنده‌یاد رسول شهبازی در روستای کوهانی به مساحت ۸۰۰ متر مربع و با اعتبار ۲ میلیارد تومان و مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی سامیار در کیلومتر ۱۶ محور نهاوند بروجرد به مساحت ۱۱ هزار و ۶۰۰ متر مربع و زیربنای یک‌هزار و ۶۳۷ متر مربع است که برای احداث آن ۱۶ میلیارد تومان هزینه شده که ۱۳ میلیارد تومان آن از اعتبارات شخصی و مابقی تسهیلات بانکی بوده است، در فاز اول این طرح که دارای ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی است برای ۱۰ نفر و در فاز دوم نیز برای ۲۵ نفر اشتغال ایجاد شده است.

افتتاح ساختمان مرکز ترک اعتیاد سینا بهزیستی از دیگر طرح‌های مورد بهره‌برداری بود، این مرکز که با هدف مداوا و ترک اعتیاد معتادین اجرا شده دارای ظرفیت اسمی ۶۰ نفر با قابلیت افزایش تا ۱۵۰ نفر است که برای آماده‌سازی آن ۱۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات شخصی و ۱.۵ میلیارد تومان نیز از تسهیلات اداره بهزیستی نهاوند تامین شده است.

افتتاح بلوار و میدان سردار سلیمانی شهر گیان با اعتبار ۲ میلیارد تومان و بهسازی شهرک مسکن فرهنگیان گیان با ۲ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان گفت: دولت سیزدهم در ابتدای شروع به کار خود تکمیل طرح‌های نیمه‌تمامی که از گذشته به جا مانده را از برنامه‌های محوری خود برای توسعه اقتصادی کشور در برنامه قرار داد و مصمم به اجرای آنها شد که امروز خوشبختانه شاهد بهره‌برداری بسیاری از آنها هستیم.

محمدرضا میرصفدری گفت: در استان همدان سیاست‌ها و برنامه‌های دولت سیزدهم از سوی استاندار مجدانه پیگیری و اجرا می‌شود، بنابراین تمام مدیران اجرایی استان در پی هم‌افزایی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام هستند.

وی با اشاره به اینکه همدان در جذب اعتبارات سفر ریاست جمهوری جزو استان‌های برتر کشور است بیان داشت: سقف این اعتبارات بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان بود که بخشی از آن برای پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان‌ها تعلق گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان گفت: امیدواریم بیش از گذشته در راستای جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری گام برداریم، از رسانه‌ها نیز می‌خواهیم که دستاوردهای دولت سیزدهم را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

پایان پیام/ 3140/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول