اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برنامه‌ریزی برای توسعه و ارتقای سطح فضای فیزیکی و خدماتی در مراکز درمانی تامین اجتماعی

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان به برنامه‌ریزی انجام شده برای توسعه و ارتقای سطح فیزیکی و خدماتی در مراکز درمانی تملکی تامین اجتماعی استان اشاره کرد و گفت: این اقدامات در راستای افزایش سطح کیفت خدمات و جلب رضایت بیمه‌شدگان انجام می‌شود.

برنامه‌ریزی برای توسعه و ارتقای سطح فضای فیزیکی و خدماتی در مراکز درمانی تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهدی نیک سیرت در نشست خبری با خبرنگاران به مشکلات دارویی کشور طی ماه‌های گذشته اشاره و اظهار کرد: تامین اجتماعی همه تلاش خود را برای جبران این کمبود انجام داده و اغلب کمبودهای موجود در سطح شهر در مراکز تامین اجتماعی عرضه می‌شود و در مجموع در برآوردهای انجام شده کمبود ۳۶ قلم دارو به مرکز گزارش شد که در این رابطه عملکرد قابل قبولی بوده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان به تلاش‌های انجام شده برای جبران کمبودها در مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی در سطح استان اشاره و تصریح کرد: در این راستا برنامه‌ریزی هایی برای جبران این کمبودها انجام شده که در این راستا اعتبارات ویژه‌ای به صورت کشوری برای این امر پیش‌بینی شده است.

وی طرح توسعه بیمارستان سردار سلیمانی، طرح توسعه درمانگاه و احداث ساختمان جدید در قیدار، کلنگ‌زنی درمانگاه در دندی، تخصصی کردن درمانگاه خرمدره، بازسازی پلی‌کلینیک حکیم هیدجی، ارتقای فیزیکی درمانگاه روزبه زنجان و در نهایت بازسازی و توسعه بیمارستان امام حسین را از جمله برنامه‌های تامین اجتماعی برای ارتقای فیزیکی مراکز درمانی موردنظر دانست و گفت: این طرح‌های توسعه‌ای ارتقا و کلنگ‌زنی به تدریج با تامین اعتبار پیش‌بینی شده عملیاتی خواهد شد.

نیک سیرت به خرید تجهیزات مورد نیاز در مراکز درمانی زیر مجموعه تامین اجتماعی اشاره و تصریح کرد این تجهیزات در راستای ارائه خدمات بهتر و تخصصی‌تر در این مراکز درمانی انجام شده و خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان تاکید کرد: بزرگ‌ترین پیگیری استان را توسعه فضای بیمارستان امام حسین دانست و افزود: این توسعه برای 9 هزار متر مربع طراحی شده که اعتبار پیش‌بینی شده برای آن 250 میلیارد تومان برآورد می‌شود ولی زمان اجرای آن هنوز مشخص نیست و باید منتظر آینده ماند.

وی تعداد مراجعات انجام شده به مراکز درمانی تامین اجتماعی را در ۱۰ ماه گذشته از سال جاری بیش از یک میلیون و ۸۸ هزار نفر اعلام کرد و گفت: این آمار نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته بیش از ۲۰ درصد افزایش یافته و این درحالی است که ویزیت‌های تخصصی این مراکز در راستای اثربخشی درمان هم بیش از 19 درصد ارتقا داشته است..

نیک‌سیرت تعداد نیروهای شاغل در مراکز درمانی استان زنجان را یک هزار و سیصد نفر اعلام کرد و گفت این افراد در بخش های مختلف و به صورت استخدام شرکتی در این مراکز فعال هستند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان به برگزاری مانور زلزله برای ایجاد آمادگی در بین نیروهای تامین اجتماعی اشاره و تصریح کرد: این اقدامات در راستای هشیاری مسؤولان مربوطه برنامه‌ریزی شده است.

پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول