اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

قانون یک درصد فروش معادن در استان اجرایی می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در جریان سفر به شهرستان جرقویه، از اجرایی شدن قانون یک درصد فروش معادن در استان خبر داد.

قانون یک درصد فروش معادن در استان اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، طی سفر مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان به شهرستان جرقویه چهار پروژه عمرانی و خدماتی در این شهرستان افتتاح شد. افتتاح مرکز درمانی شهر حسن آباد با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال، افتتاح کارخانه تولید قیر امولسیون دُری با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال، آغاز بهره برداری از زمین چمن مصنوعی روستای پیکان با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال و افتتاح پروژه برق رسانی به مجتمع دامپروری با اعتباری بالغ بر ۸۲ میلیارد ریال از جمله برنامه های معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در شهرستان جرقویه بود.

مهران زینلیان در افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان جرقویه در دهه فجر، اظهار کرد: برای شهرستان جرقویه سال‌های گذشته اقداماتی باید انجام می‌شد که صورت نگرفت و کاستی‌هایی وجود دارد، اما مدیران دلسوز و منابع معدنی این شهرستان افق‌های روشنی را ایجاد کرده است که با کار و تلاش بیشتر بتوانیم وضعیت بهتری را برای شهرستان رقم بزنیم.

وی ادامه داد: چند روز پیش در شورای معادن استان تعلق یک درصد فروش صنایع معدنی و معادن به‌عنوان قانونی که مسکوت مانده بود، مطرح شد و با رایزنی و تلاش مسئولان به تصویب رسید تا بتوانیم شاهد تحولی در مناطق و شهرستان‌های شرقی که معادن و صنایع خوبی در آن‌ها وجود دارد، باشیم. این موضوع به توسعه زیرساخت‌های شهرستان‌ها کمک می کند.

معاون عمرانی استانداری اصفهان افزود: جا دارد از عزیزانی که برای توسعه زیرساخت‌ها در خود شهرستان‌های شرقی اصفهان تلاش می‌کنند، قدردانی کنم. طی چند روز گذشته بیش از ۷۰۰ پروژه عمرانی قابل توجه با بیش از روزی ۱۴ هزار میلیارد تومان افتتاح شد و امیدواریم این اقدامات کمک کند تا وضعیت بهتری در آینده داشته باشیم، اگرچه با تلاش دوستان امیدوارم به زودی پروژه‌های بزرگ‌تری در شهرستان‌ها به ویژه شهرستان جرقویه داشته باشیم.

زینلیان تصریح کرد: شهرستان جرقویه یکی از شهرستان‌های منحصر به فرد است که پتانسیل خوبی در منابع انسانی دارد؛ امیدوارم با مصوبات و پشتیبانی‌ها در خدمت عزیزان باشیم و فضای بهتری را برای مردم عزیزمان در نظر بگیریم.

گفتنی است؛ ۵۳ پروژه عمرانی، ورزشی، فرهنگی، خدماتی در ایام الله دهه مبارک فجر در سطح شهرستان جرقویه افتتاح و کلنگ زنی شد.

پایان پیام/۶۳۱۳۷/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول