اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

وزیر کشور: رونق شهرهای ساحلی جدی‌تر دنبال خواهد شد

وزیر کشور گفت: بندرعباس مهمترین شهر بندری است که می طلبد که ظرفیت گردشگری شکوفا شود و رونق شهرهای ساحلی در سراسر جنوب ایران با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

وزیر کشور: رونق شهرهای ساحلی جدی‌تر دنبال خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد وحیدی وزیر کشور ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های شهرداری بندرعباس گفت: بندرعباس مهمترین شهر بندری است که می طلبد که ظرفیت گردشگری آن به توجه بیشتری نیاز دارد.

وی با بیان این که گردشگری آثار فرهنگی و اجتماعی مهمی به دنبال دارد، عنوان داشت: یکی از ویژگی‌های خطه جنوب، گردشگری آن است که در فصل خاصی از سال، جاذبه زیادی دارد و این ظرفیت بزرگ باید در تعامل با گردشگران به توسعه بیشتری برسد.

وحیدی خاطرنشان کرد: ساحل زیبا و طولانی شهر بندرعباس، یک ظرفیت خوب برای توسعه است و با وجود صنایع دستی، مردمان خوب و خونگرم و با اصالت در این شهر، گردشگری آن به توسعه مطلوبی می‌رسد تا به الگویی برای کشور تبدیل شود.

وزیر کشور همچنین به ضرورت توسعه اقتصاد دریامحور و توجه به توسعه فرهنگ دریایی اشاره و عنوان داشت: رشد اقتصاد دریایی می‌تواند به ارتقای توانمندی اقتصاد کلان کشور نیز کمک کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول