اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

افتتاح پردیس دو و میدانی بعد از ۱5 سال معطلی با حضور وزیر ورزش در یزد

پردیس دو و میدانی آزادی استان یزدبعد از ۱5 سال معطلی امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار و جمعی از مسئولان این استان افتتاح شد.

افتتاح پردیس دو و میدانی بعد از ۱5 سال معطلی با حضور وزیر ورزش در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، سید حمید سجادی در جریان سفر خود به این استان پیش از ظهر امروز با حضور در محل طرح ساختمان پردیس دو و میدانی آزادی استان، این طرح ورزشی را که از سال ۸۶ تاکنون بلاتکلیف رها شده بود، بعد از ۱۵ معطلی افتتاح کرد.

این طرح ورزشی در مساحتی بالغ بر شش هزار مترمربع با اعتبار ۹۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و در این سالن امکان تمرین و مسابقات ۱۵ رشته دو و میدانی در سالن پوشیده فراهم شده و این مجموعه دارای سالن بدنسازی، کشتی، ادارای، رختکن و سایر بخش‌های رفاهی مورد نیاز وزرشکاران است.

علیرضا پورسلمان، مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ورزشگاه بزرگ یزد نزدیک به دو دهه است که نیمه‌ تمام رها شده بود ولی در دور اول سفرهای استانی رئیس جمهور به استان، بودجه قابل توجهی به تکمیل دو طرح ورزشی نیمه‌ تمام ورزشگاه بزرگ یعنی پیست سرپوشیده دوچرخه سواری و پیست دو و میدانی اختصاص داده شد.

وی با بیان این که آغاز عملیات تکمیل این مجموعه ورزشی مجدداً در دستور کار قرار گرفته است، افزود: با پیگیری‌های مستقیم شخص وزیر ورزش و جوانان، سالن پیست دو و میدانی این مجموعه بزرگ ورزشی، در ایام الله دهه فجر افتتاح شد.

پایان پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول