اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تداوم بارش برف و باران در مازندران

مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: طی امروز و فردا بارش‌ها در آسمان مازندران تداوم دارد که بیشتر به سمت مناطق شرقی استان کشیده می‌شود.

تداوم بارش برف و باران در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان، اظهار کرد: طی روز گذشته شاهد بارش‌های خوبی در استان مازندران بودیم؛ به‌طوری‌که همه مناطق استان درگیر شد.

وی با اشاره به بارش‌های خوب در ارتفاعات و همچنین مناطق پایین‌دست استان مازندران، افزود: در مناطق ارتفاعات استان تا ۴۰ سانتی‌متر برف هم گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی مازندران با اعلام اینکه امشب و فردا بارش‌ها در آسمان استان ادامه دارد، اضافه کرد: به‌تدریج از شدت بارش‌ها در مناطق غربی و مرکزی استان کاسته شده و بیشتر به سمت مناطق شرق استان کشیده می‌شود.

رضوی با اعلام اینکه ۴۶ درصد کاهش بارندگی داریم، تصریح کرد:موضوع نگران‌کننده اینکه دقیقا در ماه‌هایی که به باران نیاز داشتیم این میزان کاهش بارش را تجربه کردیم.

وی با بیان اینکه این بارش‌ها تا فردا در آسمان مازندران تداوم دارد، گفت: روزهای شنبه و یک‌شنبه نیز شاهد بارش‌هایی در آسمان استان هستیم اما میزان این بارش‌ها چندان قابل ملاحظه نخواهد بود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول