اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

اعزام اساتید دانشگاه پیام نور ایلام به اردوی زیارتی راهیان نور

رئیس دانشگاه پیام نور استان ایلام گفت: ۴۱ نفر از اساتید دانشگاه پیام نور با حضور در اردوی راهیان نور و پیشرفت به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور سفر کردند.

اعزام اساتید دانشگاه پیام نور ایلام به اردوی زیارتی راهیان نور

فرزاد اسفندیاری رئیس دانشگاه پیام نور استان ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: ۴۱ نفر از اساتید دانشگاه پیام نور با حضور در اردوی راهیان نور و پیشرفت به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور سفر کردند.

وی افزود: این افراد، اعضای شرکت کننده در ضیافت اندیشه استادان دانشگاه هستند که در مدت حضور در جنوب کشور از آثار به جامانده یادمان های محورهای عملیاتی دوران دفاع مقدس و از واحدهای تولیدی و صنعتی بازدید می کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان ایلام با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی برگزاری اردوهای راهیان نور و پیشرفت معرفت افزایی است، افزود: بازدید از مناطق عملیاتی و آثار دفاع مقدس، از بهترین روش‌های انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های آن دوران سراسر حماسه بوده و هر فردی با دیدن و نزدیک شدن به این مناطق و یادواره ها، می تواند تا حدود زیادی با حجم اخلاص و ایثار رزمندگان اسلام و شهیدان گلگون کفن دفاع مقدس آشنا شود.

وی اضافه کرد: با توجه به تعامل نزدیک اساتید جوان دانشگاه با دانشجویان می توانند این یافته ها و آموخته ها را به نسلی که شاهد آن روزگار ایثار و فداکاری در ایام دفاع مقدس نبوده‌اند به درستی منتقل شود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان ایلام خاطرنشان کرد: این کاروان به مدت ۳ روز از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مناطق عملیاتی دفاع مقدس دیدن خواهند کرد.

پایان پیام/

 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول