اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

لزوم حضور فعال شرکت‌های دانش بنیان در زمینه ورزش / یزد میزبان ۵۵ رییس فدارسیون کشور

وزیر ورزش و جوانان گفت:‌ ورزش ایران باید مثل تمام کشورهای دنیا فناورانه و علمی برنامه‌ها را پیش ببرد و در این زمینه از شرکت های دانش بنیان حمایت خواهیم کرد.

لزوم حضور فعال شرکت‌های دانش بنیان در زمینه ورزش / یزد میزبان ۵۵ رییس فدارسیون کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد،‌ سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان  صبح امروز در جریان سفر خود به یزد در مراسم افتتاح ساختمان فناوری "شهید احمدی روشن" با اشاره به این‌که استقلال و خودکفایی دو شعار ما در ورزش بانوان است اظهار کرد:  این خودکفایی و استقلال در بقیه قسمت‌های ورزش کشور نیز مدنظر گرفته‌شده  و امیدواریم به مرحله‌ای برسیم که بتوانیم از دستاوردهای علمی جوانان استفاده کنیم.

وی افزود: ماهانه با حضور روسای فدارسیون ها در استانهای کشور، ظرفیت های هر استان برای استفاده ورزش کشور بررسی می شود و امروز در استان یزد میزبان ۵۵ رییس فدارسیون و نواب فدارسیون های کشور هستیم.

سید حمید سجادی با بیان این‌که جوانان، این انقلاب را ندیدند و با آن همراه شدند و این جوانان و نوجوانان ارزش افزوده امروز جامعه ما هستند تصریج کرد: حضور در فضای علمی امروز بسیار لذت بخش بود و به این توانمندی اظهار غرور و افتخار می‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: محصولات و ابتکارات بسیار خوبی در پارک علم و فن آوری یزد خلق و ارائه شده است و قابلیت اجرا شدن در کشور را دارد و این اتفاقات خوب را باید در دستگاههای اجرایی دنبال کرد.

سجادی با اشاره به اینکه امیدواریم شرکت های دانش بنیان در زمینه ورزش حضور فعال تری داشته باشند افزود: ورزش ایران باید مثل تمام کشورهای دنیا فناورانه و علمی برنامه ها را پیش ببرد و در این زمینه به طور حتم از شرکت های دانش بنیان حمایت خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: ماهیت ورزش با آسیب پذیری همراه است و نیاز است در اولین فرصت و بهترین شرایط بتوانیم به ورزشکاران خدمت رسانی کنیم و چه بهتر که از این ابتکارات در کشور برای ورزشکاران و باشگاهها استفاده شود.

در حاشیه این مراسم وزیر ورزش و جوانان از نمایشگاه ابتکارات و اختراعات شرکت های فناور یزد در حوزه ورزش و جوانان بازدید کرد.

پایان پیام/ ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول