اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

نقش رهبر انقلاب در تقویت امید و همبستگی ملی با عفو متهمان آشوب‌ها

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به تاثیر شگرف عفو گسترده متهمان آشوب‌های اخیر از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: عفو سراسری متهمان در کشور جلوه دیگری از حکمت و تدابیر راهگشای ولایت فقیه در اعتلای جایگاه جهانی انقلاب اسلامی را نمایان کرد.

نقش رهبر انقلاب در تقویت امید و همبستگی ملی با عفو متهمان آشوب‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌الله سلگی صبح امروز در جمع فعالان فرهنگی مازندران بمناسبت دهه فجر آزادی اظهار کرد: اقدام اساسی رهبر فرزانه انقلاب در عفو و بخشودگی زندانیان کشور موجب شگفتی و حیرت جهانیان شد.

وی با تاکید بر تداوم کینه توزی استکبار و اذنابش علیه انقلاب اظهار کرد: رهبری با درایت مثال‌زدنی برگرفته از حکمت ذاتی ولایت امر مسلمین، راه معاندان و فتنه انگیزان بیرونی و منتقدان بی انصاف داخلی را برای تداوم بهانه‌جویی و حملات رسانه‌ای علیه کشور بست.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در تشریح تاثیر عمیق این اقدام ماندگار افزود: این اقدام موجب تقویت امید و همبستگی ملی در مسیر پیشرفت و بالندگی کشور شده است.

سلگی، تعمیق پیوند بین توده‌های مردم با نظام اسلامی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و عنوان کرد: اعطای عفو به تمامی متهمان بدون توجه به گستردگی حجم اقدامات آنها نشانه اقتدار نظام و بصیرت ستودنی رهبر فرزانه انقلاب است.

وی با اشاره به فتنه اخیر گفت: دشمنان با سوءاستفاده از شرایط فتنه در صدد موج‌سواری و تبلیغات هدفمند علیه انقلاب اسلامی بودند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: استقبال گسترده طیف‌های سیاسی و تحلیل‌گران از اقدام هوشمندانه رهبر معظم انقلاب بیانگر تاثیر مثبت آن بر فضای سیاسی کشور است.

معاون استاندار مازندران تصریح کرد: انقلاب اسلامی در مسیر پیشتازی و فتح قله های اقتدار به مدد رهبری هوشیار بن بستی ندارد.

وی افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای ظهور و تبلور اراده‌های معنوی و عزم قاطع و انقلابی مسؤولان در راه بالندگی و اقتدار است.

پایان پیام/86031/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول