اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

افتتاح اقامتگاه بوم گردی عمارت کاج روستای خاوه در ورامین

همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اقامتگاه بوم گردی عمارت کاج روستای خاوه در ورامین با حضور استاندار تهران، رئیس اداره میراث فرهنگی و سایر مسؤولان صبح امروز افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

افتتاح اقامتگاه بوم گردی عمارت کاج روستای خاوه در ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، محمدرضا تاجیک رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ورامین صبح امروز در حاشیه افتتاحیه اقامتگاه بوم‌گردی عمارت کاج روستای خاوه اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با سفر استاندار تهران به شهرستان ورامین، اقامتگاه بوم‌گردی عمارت کاج در روستای هدف گردشگری خاوه افتتاح شد.

وی گفت: این اقامتگاه با سرمایه‌گذاری یکی از از فعالان فرهنگی و گردشگری بخش خصوصی کشور، با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال و در مدت پنج سال احداث شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی ورامین خاطرنشان کرد: اقامتگاه بوم‌گردی عمارت کاج در زمینی به مساحت ۱۱۰۰ مترمربع و با زیربنای ۸۵۰ متر مربع در ۲ طبقه احداث شده و دارای ۱۴ سوئیت سنتی و ویژه می‌باشد.

تاجیک تصریح کرد: این مجموعه گردشگری کاملا به‌طور سنتی و معماری بومی ساخته شده است، همچنین دارای چایخانه سنتی شاه عباسی، رستوران سیمرغ، رستوران روباز، سینمای روباز و کارگاه رصد ستارگان و غیره می‌باشد.

وی در پایان گفت: با راه اندازی این اقامتگاه، برای ۱۲ نفر به‌طور مستقیم اشتغال‌زایی خواهد شد.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول