اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بازدید وزیر کشور از اسکله نخل ناخدا / هدف گذاری شهر جدید مدرن ساحلی در مجاور بندرعباس+عکس

وزیر کشور گفت: طرح جامع شهر جدید بندرعباس پیرامون اسکله نخل ناخدا می‌تواند یک شهر مدرن ساحلی و پیشرفته باشد که ایده‌های خوبی استاندار هرمزگان در این زمینه دارد.

بازدید وزیر کشور از اسکله نخل ناخدا / هدف گذاری شهر جدید مدرن ساحلی در مجاور بندرعباس+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز در بازدید از اسکله نخل ناخدا در بندرعباس که سال‌هاست رها شده و در دولت جدید برنامه ریزی برای بهره گیری از آن با همکاری بخش خصوصی آغاز شده، اظهار کرد: در این منطقه، شهر جدید بندرعباس شکل می‌گیرد و آنچه در طرح دیده شده که البته در تعریف نهایی در حال تکامل است، کارهای خوبی صورت گرفته و این موج شکن و بازوی دریایی می‌تواند یک مرکز خوبی برای تفریحات دریایی و ورزش‌های دریایی و حمل و نقل باشد.

 

وی افزود: زیرساختی آماده شده که سرمایه گذاران می‌توانند به تناسب ظرفیت‌ها، در آن حضور پیدا کنند و می‌تواند توسعه ویژه‌ای پیدا کند که زیرساخت در حال تکمیل است و امیدواریم این طرح بتواند به توسعه منطقه‌ای نیز بیانجامد.

وحیدی ادامه داد: طرح جامع این پروژه می‌تواند یک شهر مدرن ساحلی و پیشرفته باشد که ایده‌های خوبی استاندار هرمزگان در این زمینه دارد.

وزیر کشور با بیان این که این طرح فاز بندی شده و امیدواریم سریع‌تر برای ساخت آن اقدام شود، گفت: این پروژه زمینه خوبی برای سرمایه گذاری است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول