اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

آزادی ۲۲ زندانی بدهکار مالی زندان‌های البرز در دهه مبارک فجر

مدیرکل زندان‌های استان البرز گفت: ۲۲ زندانی بدهکار مالی در ایام الله دهه مبارک فجر از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

آزادی ۲۲ زندانی بدهکار مالی زندان‌های البرز در دهه مبارک فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی چهار محالی، مدیرکل زندان‌های استان البرز در جمع اصحاب رسانه، گفت: زندانیان بدهکار مالی و جرایم غیر عمد را در اصطلاح زندانیان غیر بزهکار می‌نامند، چرا که این دسته از زندانیان به دلیل بدهی مالی و شکایت طلب‌کاران راهی زندان شده‌اند و در عمل مرتکب جرمی نشده‌اند، از این رو ستاد دیه به عنوان تنها مرجع رسمی آزادی زندانیان بدهکار مالی در کشور با جذب خیرین و تامین منابع مالی به آزادی این زندانیان کمک می‌کند.

چهارمحالی با اشاره به عملکرد ستاد دیه استان البرز اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا نیمه بهمن ماه ۳۴۶ زندانی بدهکار مالی از زندان‌های استان البرز آزاد شده اند. مبلغ بدهی این زندانیان قریب به ۲ هزار و پانصد میلیون ریال بوده که با استفاده از منابع ستاد دیه، کمک خیرین، اعطا وام کم بهره و اعسار، این بدهکاران از زندان آزاد شدند.

شایان ذکر است؛ خیرین و مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را با هر مبلغی جهت مشارکت در آزادی زندانیان بدهکار مالی، به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۴۴۰۳ و یا شماره حساب ۰۲۱۶۰۸۰۴۶۷۰۰۸ نزد بانک ملی به نام ستاد مردمی دیه استان البرز واریز کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول