اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در یزد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد، محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در شهر یزد را اعلام کرد و افزود: از شهروندان انتظار داریم مانند همیشه با ماموران پلیس در این زمینه همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد،‌ سرهنگ مهدی زارع رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد صبح امروز در جمع برخی اصحاب رسانه استان اظهار کرد: از ساعت ۲۴ شب ۲۲ بهمن، توقف هرگونه وسیله نقلیه در خیابان فرخی، میدان شهید بهشتی، خیابان امام خمینی جنوبی ، چهار راه شهدا و خیابان قیام ممنوع بوده و در صورت مشاهده، خودروهای پارک شده به پارکینگ های مجاز اطراف انتقال داده می شوند.

وی افزود: همچنین از ساعت ۶ صبح روز ۲۲ بهمن تا پایان مراسم در ۶ نقطه از معابر شهر شامل چهار راه بعثت ابتدای خیابان قیام ، چهار راه شهید رجایی به سمت میدان شهید بهشتی ، چهار راه بسیج به سمت چهار راه شهدا ، خیابان امام خمینی از سه راه حضرت مهدی (عج) به سمت چهار راه شهدا ، میدان مارکار و ابتدای خیابان فرخی به سمت میدان شهید بهشتی محدودیت کامل تردد اعمال و پلیس از ورود خودروها جلوگیری خواهد کرد.

سرهنگ زارع خاطرنشان کرد: در سایر شهرها و شهرستان های استان نیز در تمامی مسیرهای منتهی به محل های برگزاری و تجمع راهپیمایان، محدودیت های ترافیکی دائم و مقطعی اعمال می شود.

پایان پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول