اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بیش از 200 میلیارد تومان طرح در گچساران افتتاح و کلنگ زنی شد


فرماندار گچساران گفت: به مناسبت دهه فجر ۶۶ پروژه و طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان با اعتبار ۲ هزار و ۹۹۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.

بیش از 200 میلیارد تومان طرح در گچساران افتتاح و کلنگ زنی شد

روانبخش دیهیم خوب در حاشیه افتتاح و کلنگ زنیپروژه های این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در دهه فجر امسال برنامه های متنوعی در این شهرستان برگزار می شود از جمله آنها می‌توان به جشن بزرگ میدان انقلاب همراه با برنامه های شاد و متنوع در تاریخ ۱۵ و ۱۶ بهمن ماه از ساعت ۲۱تا ۲۳ در سالن پد خندق گچساران اشاره کرداین برنامه بصورت زنده از شبکه دنا پخش می شود.

 وی بیان کرد: به مناسبت دهه فجر ۶۶ پروژه و طرح عمرانی و اقتصادی در گچساران با اعتبار ۲ هزار و ۹۹۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می شود.

 فرماندار گچساران تصریح کرد: از این تعداد ۵۰ پروژه و طرح عمرانی اقتصادی با اعتبار بیش از یکهزار و ۲۲۰ میلیارد ریال افتتاح و ۱۶ پروژه دیگر نیز با اعتبار بیش از یکهزار و ۷۶۰ میلیارد ریال در این شهرستان کلنگ زنی می شود.

دهیم خوب عنوان کرد: در همین خصوص ۴ طرح اقتصادی با اعتبار ۹۴۰میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که از این تعداد یک مورد آن با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال افتتاح و ۳ مورد نیز با اعتبار ۹۲۰ میلیارد ریال کلنگ زنی می شود. 

وی گفت: افزون بر ۶۲ پروژه و طرح عمرانی نیز با اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر در گچساران افتتاح و کلنگ زنی می گردد.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: از این تعداد ۴۹ پروژه عمرانی با اعتبار یکهزار و ۳۰۰ میلیارد ریال افتتاح و ۱۳ پروژه نیز با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.

 دیهیم خوب بیان کرد: این پروژه ها و طرح های عمرانی در حوزه های عمران روستایی( بنیاد مسکن بخشداری)، راهداری، شرکت گاز، جهاد کشاورزی، دانشگاه،شهرداری، نوسازی مدارس، آب و فاضلاب، حوزه بهداشت و درمان، آبخیز داری، ارتباطات و عشایر خواهد بود.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول