اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

نشست هم‌اندیشی نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر استان یزد برگزار شد

نشست هم‌اندیشی نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر استان یزد با حضور مدیرکل دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

نشست هم‌اندیشی نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر استان یزد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان،‌ نشست هم‌اندیشی نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر استان یزد با حضور مدیرکل دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران در یزد برگزار شد.

 عادل مهری در این نشست که در سالن اجتماعات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد برگزار شد، ضمن تشریح اقدامات مرکز دانش‌پژوهان بنیاد، تقویت استارت آپ های شاهد و ایثارگر به‌ویژه مجموعه‌های دانش‌بنیان را از اولویت‌های این نهاد عنوان کرد.

مدیرکل دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر بنیاد با اشاره به پیشرفت‌های علمی نخبگان شاهد و ایثارگر استان یزد، همکاری و همراهی بخش‌های مختلف ازجمله دانشگاه‌ها، بنیاد نخبگان، پارک علم فناوری و شتاب‌دهنده پیشگامان کویر را شایسته تقدیر دانست.

وی خاطرنشان کرد: در سفر به استان دارالعباده و دارالعلم یزد شاهد انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه آزاد اسلامی یزد، شتاب‌دهنده پیشگامان و پارک علم و فناوری استان بودیم که خوشبختانه ظرفیت‌های خوبی برای حمایت از استارت آپ‌های این استان خواهد داشت.

در این نشست نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر نظرات خود، در راستای ارتقای سطح خدمات بنیاد به سرآمدان و مشکلات پیش روی آنان را مطرح کردند.

پایان پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول