اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

تجلیل از برگزیدگان سومین رویداد استارت آپی نخبگان شاهد و ایثارگر در یزد

در مراسمی با حضور مدیرکل مرکز نخبگان، سرآمدان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، از برگزیدگان سومین رویداد استارت آپی نخبگان شاهد و ایثارگر استان یزد تجلیل شد.

تجلیل از برگزیدگان سومین رویداد استارت آپی نخبگان شاهد و ایثارگر در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثار گران استان،‌ در مراسمی با حضور مدیرکل مرکز نخبگان، سرآمدان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ، از برگزیدگان سومین رویداد استارت آپی نخبگان شاهد و ایثارگر استان یزد تجلیل شد.

مدیرکل مرکز نخبگان بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در این رویداد، استان یزد را از استان‌های فعال و پیشرو در این زمینه عنوان کرد.

عادل مهری با ارائه گزارشی از اقدامات بنیاد در راستای گسترش مجموعه‌های دانش‌بنیان گفت: در طول سه سال گذشته فعالیت مرکز نخبگان و سرآمدان بنیاد به سمت حمایت از استارت آپ ها و مجموعه‌های دانش‌بنیان سوق داده‌شده است و نتایج ارزشمندی به‌دست‌آمده است.

وی افزود: مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر با توجه به رسالتی که در حوزه حمایت از ایثارگران به‌خصوص در بخش نخبگان و طرح‌های استارتاپی و شرکت‌های دانش‌بنیان دارد، حمایت‌هایی از قبیل ارائه مشورت و آموزش‌های لازم جهت ارتقای سطح علمی و سطح TRL افراد در برنامه دارد و برای تبدیل‌شدن ایده ایثارگران به محصول تلاش می‌کند و در این مدت با کمک مراکز علمی کشور مثل دانشگاه‌های شاهد و دیگر دانشگاه‌ها و همچنین همکاری با پارک‌های فناوری و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری تفاهم‌نامه‌های خوبی در این زمینه منعقدشده است.

مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر با اشاره به توانمندی‌های نخبگان شاهد و ایثارگر، گفت: امیدواریم با کمک سازمان اقتصادی کوثر، بانک دی و مراکز اعتباری دیگر بتوانیم به اهداف تعریف‌شده دست‌یابیم. در این راستا باید از حمایت‌های دکتر قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکر کنیم. ایشان همواره بر ایجاد زمینه مناسب برای حمایت از طرح‌های استارتاپی در استان‌ها با تعامل و عقد تفاهم‌نامه با پارک‌های علم و فناوری تأکید دارند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد هم در این مراسم با اشاره به شعار سال که «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» از سوی مقام معظم رهبری نام‌گرفته است، حمایت از دانش‌بنیان‌ها را موردتوجه قرار داد.

حجت‌الاسلام عباس زارع خاطرنشان کرد: استان یزد همواره در مباحث علمی پیشگام بوده که موردتوجه مقام معظم رهبری قرارگرفته و به لقب «دارالعلم» مفتخر شده است.

وی با اشاره به تعامل خوب و سازنده‌ای که مسئولان استان به‌ویژه مجموعه‌های دانشگاهی و دانش‌بنیان با بنیاد شهید و امور ایثارگران دارند، اظهار امیدواری کرد شاهد توفیقات بیشتر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در این حوزه باشیم.

در این مراسم که در سالن اجتماعات بنیاد نخبگان استان برگزار شد از برگزیدگان مرحله استانی این رویداد با اهدای تندیس جشنواره و لوح زرین تقدیر به عمل آمد.
پایان پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول