اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

افتتاح و کلنگ زنی ۲۵۴ پروژه در کلاله

به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی ۲۵۴ طرح عمرانی و اقتصادی در کلاله به بهره برداری یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

افتتاح و کلنگ زنی ۲۵۴ پروژه در کلاله

به گزارش خبرگزاری فارس از گلستان، فرماندار کلاله هزینه این طرح ها را ۴۲۷ میلیارد و ۷۰۷ میلیون تومان اعلام کرد و افزود : از مجموع طرح‌های این ایام ۱۳۲ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۹۵ میلیارد تومان و ۱۲۲ پروژه اقتصادی و تولیدی با هزینه ۱۳۲ میلیارد و ۷۰۷ میلیون تومان است.

وی ادامه داد: با افتتاح طرح‌های دهه فجر امسال در کلاله برای ۲۸۳ نفر فرصت شغلی ایجاد شد.

فرماندار کلاله ۱۰ اقامتگاه بوم‌گردی، چهار مزرعه گردشگری و ۹۵ کارگاه صنایع دستی با اعتبار ۴۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را از مهمترین طرح های افتتاحی این شهرستان برشمرد.

شیبک با قدردانی از نگاه ویژه دولتمردان به مناطق کمتر توسعه یافته مانند کلاله گفت : اعتبارات پروژه‌های دهه فجر امسال این شهرستان ۲ برابر سال گذشته است و در توزیع اعتبارات سفر اسفندماه سال گذشته رییس جمهور به گلستان بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان پروژه‌های عمرانی و تسهیلات به کلاله اختصاص پیدا کرد.
سید علی مهاجر معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار در مراسم متمرکز افتتاح و کلنگ زنی این طرح ها گفت : دولت سیزدهم برای جبران عقب ماندگی‌ها با تمام توان وارد میدان شد و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات و کمک به توسعه و پیشرفت کشور به کار گرفت اما برای سرعت گرفتن موفقیت‌ها نیازمند پررنگ‌تر شدن نقش مردم و نخبگان در همراهی با دولتمردان هستیم.

وی افزود: دهه فجر امسال ۶ هزار و ۵۹۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در استان گلستان داشتیم که فقط چهار درصد آن کلنگ‌زنی بود و این نشان از آن دارد که دولت اولویت خود را به ساماندهی پروژه‌های نیمه تمام بر زمین مانده سال‌های قبل قرار داده است.

معاون استاندار گلستان از مردم و مسئولان خواست توصیه‌های رهبری خطاب به دانشجویان در محورهای پرهیز از نا امیدی، اندیشه‌ورزی و مطالبه‌ گری به‌ حق را برای ایستادگی در مقابل دشمنان و دستیابی به موفقیت‌های بیشتر سرلوحه خود قرار دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول