اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۷۸ پروژه اقتصادی و عمرانی مهدی‌شهر افتتاح شد

۷۸ پروژه اقتصادی و عمرانی شهرستان مهدی‌شهر همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شد.

۷۸ پروژه اقتصادی و عمرانی مهدی‌شهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‌شهر، مجتبی اقوامی‌پناه، فرماندار شهرستان مهدی‌شهر صبح امروز در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی همزمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان که با حضور استاندار سمنان و مدیران کل ستادی و اجرایی استان سمنان و مدیران شهرستانی در سالن اجتماعات فرهنگسرای نیستان مهدی‌شهر برگزار شد، اظهار کرد: امروز هم‌زمان با دهه مبارک فجر سال ۱۴۰۱ در شهرستان مهدی‌شهر، ۷۱ پروژه اقتصادی و عمرانی با اعتباری بالغ‌بر ۷۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی هفت‌ پروژه عمرانی نیز با حضور استاندار سمنان امروز در شهرستان مهدی‌شهر آغاز می‌شود.

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر افزود: درمجموع ۷۸ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ‌بر ۱۵۰ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده و کلنگ‌زنی می‌شود.

اقوامی‌پناه بیان کرد: ۷۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان سمنان برای شهرستان مهدی‌شهر اختصاص یافت و به‌صورت ۱۰۰ درصد جذب شد.

وی عنوان کرد: مطالعات مجتمع دامپروری شهرستان مهدی‌شهر نیز که از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان سمنان است، انجام شده و بقیه اقدامات در دستور کار است.

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر اضافه کرد: ۱۳۰ درصد تعهد اشتغال این شهرستان نسبت به استان سمنان در سال ۱۴۰۱ تاکنون محقق شده است.

اقوامی‌پناه خاطرنشان کرد: 2 واحد تولیدی راکد شهرستان مهدی‌شهر نیز در راستای افزایش بهره‌وری و رشد اقتصادی با ایجاد فرصت شغلی بالغ‌بر ۵۰۰ نفر در آینده نزدیک به چرخه تولید بازمی‌گردد.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول