اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

۳ مجموعه ورزشی در محمودآباد نمونه افتتاح شد

شهردار محمودآباد نمونه گفت: در دهه فجر سه مجموعه زمین ورزشی در این شهر به بهره برداری رسید.

۳ مجموعه ورزشی در محمودآباد نمونه افتتاح شد

مهدی بهشتی مقدم در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به افتتاح سه زمین ورزشی در محمودآباد نمونه با اعتباری بالغ از ۲.۵ میلیارد تومان اظهارکرد: زمین اسکیت به متراژ ۵٠٠ مترمربع در جوار مجموعه چمن مصنوعی، راه اندازی اولین مجموعه زمین های گلف استان قزوین در محمودآباد نمونه و راه اندازی مجموعه تکبال (مخفف تنیس و فوتبال) در کنار مجموعه چمن مصنوعی در قالب سه میز در پارک بانوان، پارک سلامت و پارک شهر از جمله پروژه های افتتاحی در دهه فجر بود.

وی افزود: سه زمین گلف به مساحت ۱۶۰ مترمربع در دو میدان و پارک پیش بینی و ایجاد شده است.

شهردار محمودآباد نمونه از بازگشایی معبر با خرید دو ملک با ۳.۵ میلیاد تومان اعتبار خبر داد و گفت: زمینی تملک شده و قرار است مجموعه ورزش های ساحلی اعم از والیبال و فوتبال در این شهر راه اندازی شود که امیدوایم قبل از اردیبهشت سال آینده به بهره برداری برسد.

بهشتی مقدم به تعریض پل تقاطع امام حسین علیه السلام و شهید بابایی از ۱٠ متر به حدود ۳٠ متر با حدود یک میلیارد تومان اعتبار بخش های دولتی و خصوصی اشاره کرد و افزود: بتن ریزی پل اجرا شده و آسفالت آن باقی مانده که با مساعد شدن هوا، این مهم اجرایی می شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول