اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بازی‌کردن مقابل لبنیات هراز دشوار است

سرمربی تیم والیبال نیان الکترونیک خراسان گفت: والیبال بازی‌کردن مقابل تیم لبنیات هراز سخت و دشوار است هرچند آملی‌ها همیشه نمایندگان شایسته‌ای در لیگ برتر بودند.

بازی‌کردن مقابل لبنیات هراز دشوار است

حامد صمدی پس از شکست سه بر یک تیم والیبال نیان الکترونیک مقابل لبنیات هراز در دیداری خارج از خانه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل، اظهار کرد: دو تیم بازی زیبا و تماشاگرپسند از خود به نمایش درآوردند هرچند می‌دانستیم مقابل لبنیات هراز در آمل کار سخت و دشواری داریم.

وی افزود: همیشه دیدار مقابل تیم‌های آملی دشوار است و تشویق بی‌امان تماشاگران بر حساسیت و سختی کار می‌افزاید.

سرمربی تیم والیبال نیان الکترونیک خراسان با اعلام اینکه شاگردانم بازی قابل قبول مقابل تیم پر مهره و باتجربه لبنیات هراز داشتند، تصریح کرد: هر دو تیم بازی خوبی را از خود نشان دادند و این پیروزی سه امتیازی را به کادر فنی و بازیکنان نماینده مازندران در لیگ برتر تبریک می‌گویم.

صمدی با اشاره به اینکه داوران دیدار مقابل لبنیات عملکرد خوبی داشتند و به درستی قضاوت کردند، با اشاره به اعتراض خود در یک صحنه، خاطرنشان کرد: در اواسط دیدار یک باطری آب معدنی از سوی تماشاگران به داخل زمین مسابقه پرتاب شد که ترس از این داشتم تا باعث مصدومیت بازیکنان نشود و شی خارجی را به میز منشی تحویل دادیم.

وی بیان کرد: هفته آینده نیز بازی بسیار سخت و سنگین داریم و رویارویی مقابل شهداب یزد تیم صدرنشین مسابقات با سختی زیادی همراه خواهد بود.

سرمربی تیم والیبال نیان الکترونیک خراسان یادآور شد: دیدار مقابل شهداب آخرین بازی مرحله برگشت دور گروهی لیگ برتر برای تیم ما است هرچند در این دیدار میزبان هستیم و شرایط متفاوت خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه شهداب با قرار داشتن در صدر جدول از پرمهره ترین تیم‌های لیگ برتر محسوب می‌شود که بازیکنان بزرگی را در اختیار دارد، گفت: بازی در خانه شرایط متفاوت را برای نیان الکترونیک ایجاد می‌کند و امید داریم با حمایت تماشاگران مشهدی مقابل بهترین تیم لیگ برتر بهترین نتیجه را به دست بیاوریم.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول