اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

هشدار پلیس راه ایلام به رانندگان در پی برودت هوا/ با احتیاط رانندگی کنید

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: در پی بارش باران و برف و لغزندگی جاده ها از رانندگان می خواهیم ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی با احتیاط کامل رانندگی کنند.

هشدار پلیس راه ایلام به رانندگان در پی برودت هوا/ با احتیاط رانندگی کنید

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راه استان شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام  از لغزندگی سطح جاده ها در پی بارش باران و برف طی ساعات آینده خبرداد و گفت: با توجه بارش باران وبرف و در پی آن یخ زدگی ، سطح جاده ها به ویژه در محور های کوهستانی از رانندگان می خواهیم از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

وی افزود: از رانندگان می خواهیم با احتیاط و توجه کامل به جلو و پرهیز از سرعت ، سبقت و تجاوز به چپ رانندگی کنند. و  زنجیر چرخ حتما به همراه داشته باشند همچنین در محورهای کوهستانی با احتیاط کامل رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه ایلام تصریح کرد: رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب از مهمترین مواردی است که در پیشگیری از تصادفات در جاده های لغزنده مؤثر بوده و در هنگام تردد بدون عجله وشتاب رانندگی نمایند.

این مقام مسئول اظهار کرد: به رانندگان توصیه می شود ؛ قبل از سفر با شماره تلفن 141 اداره کل راهداری تماس گرفته و از وضعیت جوی راه‌ها مطلع شوند.

پایان پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول