اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

2 زمین چمن مصنوعی درون مدرسه‌ای در دیلم افتتاح شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از افتتاح دو زمین چمن مصنوعی در دیلم با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان خبر داد.

2 زمین چمن مصنوعی درون مدرسه‌ای در دیلم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیلم، در هشتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر زمین‌های چمن مصنوعی مدارس شهید مدرس و شهید سلیمانی و سالن ورزشی مدرسه سعادت بندر دیلم با اعتباری بالغ بر۶میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی شد. 

علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر عصر امروز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: در راستای ارتقای سرانه فضای‌های ورزشی دانش‌آموزی با همکاری معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش طرح شهید سلیمانی در استان بوشهر اجرا گردید. 

 وی با اشاره به احداث ۳۶ چمن مصنوعی دانش‌آموزی در طرح شهید سلیمانی، گفت: تاکنون ۳۳چمن افتتاح شده است و از این تعداد دو پروژه چمن مصنوعی به شهرستان دیلم تعلق گرفت و با اعتباری بالغ بر ۹میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. 

موحدی با بیان اینکه ۸ سالن ورزشی دانش‌ آموزی سقف بلند ویژه دانش‌آموزان مناطق محروم در استان بوشهر داشتیم که از این تعداد یک سالن با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال به دیلم اختصاص یافت و امروز کلنگ آن به زمین زده شد، خاطرنشان کرد: حدود ۱۷ کلاس درس تربیت‌بدنی در مدارس استان تجهیز و افتتاح شده که می‌تواند در راستای ورزش دانش‌آموزی کمک زیادی کند. 

 مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: حدود ۲۰ کلاس بهداشت در این مدت افتتاح شده است که در این کلاس‌یا اتاق‌های بهداشت کارهای بهداشتی دانش‌آموزان مورد رصد و بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد که بتوانیم در حوزه بهداشت دانش‌آموزان گام‌های موثری برداریم. 

وی تصریح کرد: با تفاهم‌نامه منعقد شده بین اداره کل آموزش و پرورش و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و معاونت تربیت ‌بدنی وزارت آموزش و پرورش، حدود ۵۰ زمین چمن دانش‌آموزی، ۵۰کلاس درس ورزش و ۸سالن ورزشی دانش‌آموزی در استان ایجاد خواهد شد. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: در حال حاضر نیز از نظر سرانه ورزشی در کشور رتبه اول هستیم و امیدواریم با اقدامات انجام شده، این رتبه و جایگاه تثبیت شود.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول