اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

قرارداد فروش 100 دستگاه واگن به امضا رسید/ صرفه‌جویی ۸ میلیون یورویی ارز

فروش ۱۰۰ دستگاه واگن لبه بلند بین شرکت واگن‌پارس مپنا و شرکت سریر هوشمند ایرانیان به امضا رسید.

قرارداد فروش 100 دستگاه واگن به امضا رسید/ صرفه‌جویی ۸ میلیون یورویی ارز

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، ظهر امروز در آیینی قرارداد فروش ۱۰۰ دستگاه واگن لبه بلند بین شرکت واگن‌پارس مپنا و شرکت سریر لجستیک هوشمند ایرانیان به امضا رسید.

مرتضی ملانژاد مدیرعامل شرکت واگن‌پارس مپنا امروز در مراسم امضای قرارداد فروش ۱۰۰ دستگاه واگن لبه‌بلند با ظرفیت ۶۸ تن بین شرکت واگن‌پارس مپنا و شرکت سریر لجستیک هوشمند ایرانیان اظهار کرد: این قرارداد امروز نهایی و مقرر شد تمامی سفارشات تا دو الی سه ماه آینده تحویل داده شود.

وی با اشاره به صرفه‌جویی ارزی این قرارداد افزود: در حال حاضر قیمت هر واگن حدود ۷۰ هزار یورو ارزش دارد که به این ترتیب حدود ۷ الی ۸ میلیون یورو صرفه‌جویی ارزی صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت واگن‌پارس مپنا اراک بیان کرد: همکاری شرکت سریر با واگن پارس در قالب قرارداد انبوه ۴۰۰ دستگاهی است که در فاز اول تأمین ۱۰۰ دستگاه به ما ابلاغ و مقرر شد تا پایان بهمن اولین محموله تحویل داده شود.

ملانژاد بیان کرد: در حال حاضر یک هزار دستگاه در انواع واگن‌ها از جمله باری، مسافری و مترو قرارداد داریم و امیدواریم در موعد مقرر تمامی این سفارشات را تحویل دهیم.

مدیرعامل شرکت سریر لجستیک هوشمند ایرانیان نیز در این مراسم با اشاره به دلایل انتخاب واگن سازی اراک گفت: شرکت واگن پارس مپنای اراک بزرگترین تولیدکننده در حوزه ریلی در سطح خاورمیانه است و افتخاری است که همکاری مشترک با این شرکت را داشته باشیم.

مهدی گلشنی با اشاره به حجم سرمایه‌گذاری این قرارداد اظهار کرد: در فاز اول ۲۵۰ میلیارد تومان برای ۱۰۰ دستگاه سرمایه‌گذاری شده و پیش‌بینی می‌کنیم حدود ۲۰۰ میلیون تن‌کیلومتر به ظرفیت ناوگانمان در سال به منظور حمل مواد معدنی اضافه شود.

وی اضافه کرد: عمده استفاده این ناوگان در مسیر یزد برای هلدینگ چادرملو و حمل محموله صادراتی استفاده می‌شود.

مدیرعامل شرکت سریر لجستیک هوشمند ایرانیان ادامه داد: تا این لحظه ۴۰۰ دستگاه را به قرارداد رساندیم و پیش‌بینی می‌کنیم در سال آینده مجدداً با حجم ۸۰۰ دستگاه سفارش‌گذاری کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول