اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

خدمات رایگان به 76 درصد از بیمه شدگان سلامت

مدیر کل بیمه سلامت ایلام گفت: ۷۶ درصد بیمه شدگان تحت پوشش بیمه سلامت از خدمات رایگان بهره مند می‌شوند.

خدمات رایگان به 76 درصد از بیمه شدگان سلامت

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، نورالدین رحیمی مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت دهه فجر گفت: در چهل و چهارمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی شاهد ارتقا سلامت جامعه نسبت به ادوار اخیر هستیم که یکی از مهمترین اقدامات سازمان بیمه سلامت است.

وی افزود: سازمان بیمه سلامت سالیانه ۲۳۰ میلیار تومان هزینه درمان به مراکز بیمه ای، خصوصی و خیریه در قالب ۴۰۰ مرکز طرف قرار داد پرداخت کرده است.

مدیر کل بیمه سلامت ایلام ادامه داد: ۷۶ درصد بیمه شدگان تحت پوشش بیمه سلامت از خدمات رایگان بهره مند می‌شوند.

رحیمی با اشاره به اینکه طرح نسخه الکترونیک با دقت، سرعت و شفافیت مالی اقدام خوبی در حوزه سلامت است گفت: طرح های مختلفی جهت حمایت از بیماران در استان در حال اجرا است.

وی به چند نمونه از این طرح ها اشاره کرد و افزود: طرح حمایت از زوجین ناباور، پوشش بیمه ای رایگان ۵ ساله مادران باردار و فرزندان آنها، قرارداد با ۲۵ مرکز باز پروی معتادان و تحت پوشش قرار دادن بیمه ای نهادهای مختلف چون کمیته امداد، بهزیستی، طلاب، دانشجویان و... از جمله‌ای طرح ها است.

مدیر کل بیمه سلامت ایلام به پوشش بیمه‌ای بیماران خاص پرداخت و گفت: ۱۰۷ بیماری خاص و صعب العلاج تحت پوشش خدمات درمانی بیمه سلامت قرار گرفته که از این تعداد ۲۷ نوع بیماری با استفاده از کد ملی بیمار نشان دار شده و خدمات رایگان ارائه خواهند داد.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول