اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ناحیه صنعتی بادام «سامان» آماده واگذاری است

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس گفت: ناحیه صنعتی بادام که ۲ سال پیش عملیات آماده‌سازی آن آغاز شد هم‌اکنون آماده واگذاری است.

ناحیه صنعتی بادام «سامان» آماده واگذاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، احمد راستینه عصر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های دهه فجر شهرستان سامان با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری نیازمند توسعه است، گفت: بعد از انقلاب گام‌های ارزشمندی در استان برداشته شده اما هنوز زیرساخت‌های ما دچار مشکل است. 

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم استان را به پیشرفت برسانیم نیازمند وحدت و همدلی هستیم.

وی با اشاره به اینکه سامان شهرستان هنر و ادب استان است، افزود: ناحیه صنعتی بادام که ۲ سال پیش عملیات آماده‌سازی آن آغاز شد هم‌اکنون آماده واگذاری است.

راستینه اضافه کرد: مشکل آب این شهرستان نیز با تکمیل تصفیه‌خانه سامان برطرف شد.

وی عنوان کرد: عملیات اجرایی ایجاد شبکه جمع‌آوری فاضلاب پنج روستا در حاشیه زاینده‌رود شروع شده است.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده گردشگری سامان به قراقوش که سال‌ها مورد غفلت واقع شده بود امسال ۱۷ میلیارد تومان اعتبار دریافت کرد و همچنین برای سال آینده ۲۰ میلیارد تومان اعتبار گرفت و تخصیص خوبی از اعتبارات سفر ریاست جمهوری دریافت کرد.

وی ادامه داد: مناقصه این طرح برگزار شده و با مساعد شدن هوا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

راستینه با بیان اینکه طرح تحقیق و تفحص از طرح‌های انتقال آب بین حوضه‌ای دندان طمع غارتگران آب را کشید، افزود: مدیریت سد زاینده‌رود باید ملی باشد که مشاهده شده است بدون توجه به منابع‌ آبی سرچشمه سد رهاسازی می‌شود و این موضوع باید توسط استاندار و مسئولان استانی پیگیری شود.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول