اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

استقبال غیرمنتظره از راهیان نور دانش‌آموزی

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی هرمزگان از استقبال غیرمنتظره دانش آموزان از اردوهای راهیان نور خبر داد.

استقبال غیرمنتظره از راهیان نور دانش‌آموزی

ابراهیم پیله رام مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان هرمزگان  امروز در مراسم بدرقه کاروان های راهیان نور استان به مناطق عملیاتی جنوب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: با حجم گسترده تقاضای دانش آموزان دهه هشتادی جهت اعزام به راهیان نور مواجه هستیم تا جایی که این استقبال برای ما غیر منتظره بود.

وی افزود: حجم تقاضا ها تا جایی است که حتی از دورترین نقاط محروم استان مانند شهرستان های بشاگرد جاسک و جزایر ابوموسی کیش و قشم درخواست هایی جهت اعزام این دانش آموزان به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس شاهد بوده‌ایم.

به گفته پیله رام، یکی از نکات قابل توجه دیگر این اردو ها استقبال گسترده دانش آموزان اهل سنت استان از شهرستانهای بستک، خمیر، قشم و بندر لنگه جهت اعزام و حضور آنها در مناطق عملیاتی جنوب هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط و محدودیت زمان ما نمی توانیم به همه تقاضاها پاسخ مثبت دهیم اما سعی می‌کنیم تا آنجایی که می توانیم آرزو های این دانش آموزان عزیز رو برآورده کنیم.

پیله رام با بیان این که این استقبال گسترده دانش آموزان از اردوهای راهیان نور نشانه شکست توطئه دشمنان است، خاطرنشان کرد: دشمن بداند دانش آموزان و جوانان ما با فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس پیوند خوردند و این پیوند ناگسستنی است. دشمن این هزینه‌ها را صرف انسان‌هایی بکنند که سالهاست در کشورشان به تاراج رفته و نابود شده است و همچنین بنایی و سرپناهی برای بی خانمان هایی که در سرما و گرمای زمستان و تابستان هر روز به دلیل خودخواهی های دولت مردان  آنها له میشوند و از بین میروند، کنند.

امسال نزدیک به  دو هزار دانش آموز با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول