اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ارائه خدمات مضاعف پلیس به مناسبت دهه فجر

فرماندهی انتظامی استان زنجان از ارائه خدمات مضاعف پلیس به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

ارائه خدمات مضاعف پلیس به مناسبت دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار محمد طراقیه ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین بهار پرشکوه انقلاب به مردم شهید پرور استان از ارائه خدمات ویژه و مضاعف انتظامی در ایام دهه مبارک فجر خبر داد.
فرماندهی انتظامی استان زنجان افزود: به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر خدمات خرسندساز ویژه پلیس برای مردم شهیدپرو استان در بخش‌های مختلف انتظامی، راهور، وظیفه عمومی و.. اجرا می‌شود.
وی تصریح کرد: ملاقات مردمی با فرمانده انتظامی استان در قالب سامانه 197، تخفیف 25 تا 44 درصدی در ترخیص وسایط نقلیه از پارکینگ‌ها، ارائه خدمات مضاعف واحد ترخیض خودرو و موتورسیکلت تا ساعت 16 عصر، برگزاری کمیسیون فوق العاده پزشکی در نظام وظیفه و تخفیف ویژه در ثبت نام آموزشگاه رانندگی سروش که شامل 10 درصد تخفیف برای گواهینامه خودرو و 25 درصد تخفیف برای گواهینامه موتورسیکلت خواهد بود، از جمله این خدمات است که پلیس در دهه مبارک فجر در برنامه کاری خود دارد.
وی ادامه داد: خدمات یاد شده از 12 بهمن ماه تا 22 بهمن در پلیس‌های تخصصی راهور، نظام وظیفه، آموزشگاه رانندگی سروش، پارکینگ‌های سطح شهر و... در حال انجام است و شهروندان می‌توانند در صورت لزوم با مراجعه، از این خدمات و تخفیفات ویژه برخوردار شوند.
 
 پایان پیام/۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول