اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

گروه‌های غیر رسمی کوهنوردی باید ساماندهی شوند/ حسین مصطفوی رئیس هیأت کوهنوردی شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: گروه‌های غیر رسمی کوهنوردی باید ساماندهی شوند.

گروه‌های غیر رسمی کوهنوردی باید ساماندهی شوند/ حسین مصطفوی رئیس هیأت کوهنوردی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در مجمع انتخاباتی هیأت کوهنوردی استان زنجان اظهار کرد: هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی به دلیل اینکه جامعه هدف زیادی را در بر میگیرد جایگاه ویژه ای در میان هیات های ورزشی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از رئیس جدید هیات کوهنوردی استان زنجان خواست با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری برای توسعه ورزش کوهنوردی و صعودهای ورزشی تلاش کند و از ظرفیت‌های گروه‌ها و سلایق مختلف استفاده کند.

وی ادامه داد: باید تدابیری اتخاذ شود تا گروه‌های کوهنوردی که به طور غیر رسمی فعالیت دارند، تحت پوشش هیات قرار بگیرند و مجوز رسمی دریافت بکنند.

بازرگان افزود: ریاست جدید نسبت به ساماندهی و فعال کردن هیات‌های شهرستانی اقدامات موثری را انجام دهد.

رئیس جدید هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان نیز در این جلسه توسعه این رشته در سراسر استان و برگزاری دوره‌های آموزشی را اولویت کاری خود اعلام کرد و افزود: با توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای این رشته ورزشی در استان تمام تلاش خود را برای استعدادیابی و توسعه این رشته به کار خواهیم گرفت.

در ادامه این جلسه مجمع انتخاباتی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی زنجان با حضور رضا زارعی رییس فدراسیون کوهنوردی، جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان و سایر اعضای مجمع در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

برای تصدی ریاست این هیات ورزشی، ۲ نفر ثبت نام کرده بودند که جلال مفیدی دیگر کاندیدای این مجمع ،چهار رای کسب کرد و مصطفوی با کسب ۱۲ رای، سکان هدایت این هیات را در دست گرفت، پیش از این حمید حسنی سرپرستی این هیات را برعهده داشت.

پایان پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول