اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

بسیج پای کار خدمت رسانی/ اعزام گروه‌های جهادی اهل تسنن سردشت به خوی + عکس

در راستای تشکیل قرارگاه جهادی در شهرستان خوی جهت تسریع در کمک رسانی به هموطنان زلزله زده آن شهرستان، قرارگاه بسیج سازندگی سپاه سردشت ۱۶ نفر از جهادگران را در قالب دو تیم ۸ نفره فنی عمرانی و بهداشت و درمان به مناطق زلزله زده خوی اعزام کرد.

بسیج پای کار خدمت رسانی/ اعزام گروه‌های جهادی اهل تسنن سردشت به خوی + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، گروه‌های جهادی در کنار خدمت‌های انجام شده، با همکاری هلال احمر و بسیج سازندگی اقدام به توزیع چادر در روستاها و مناطق زلزله زده کردند و در این راستا با حضور در نقاط مختلف شهری و روستایی چادرهای امدادی را در اماکن امن نظیر پارک‌ها، فضای باز و خیابان‌ها استقرار دادند تا مردم در این شرایط آب و هوایی با مشکل مواجه نشوند.

 در راستای تشکیل قرارگاه جهادی در شهرستان خوی جهت تسریع در کمک رسانی به هموطنان زلزله زده آن شهرستان ، قرارگاه بسیج سازندگی سپاه سردشت ۱۶ نفر از جهادگران را در قالب دو تیم ۸ نفره فنی عمرانی و بهداشت و درمان به مناطق زلزله زده خوی اعزام کرد.

قرارگاه عملیات جهادی پهنه بسیج سازندگی با حضور 20 قرارگاه منطقه‌ای و نیز با همکاری 60 گروه جهادی مشغول احصاء آسیب‌ها و مشکلات مردم مناطق زلزله زده هستند.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول