اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

همه دستگاه‌ها خود را ملزم به حمایت از مرکز توانمندسازی معتادان متجاهر بدانند

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت:امروز مرکز توانمندسازی معتادان متجاهر در استان اصفهان افتتاح شد و همه دستگاه‌های مربوطه باید خود را ملزم به حمایت از این مرکز بدانند.

همه دستگاه‌ها خود را ملزم به حمایت از مرکز توانمندسازی معتادان متجاهر  بدانند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در آیین بهره‌برداری از مرکز جامع توانمندسازی اصفهان اظهار کرد: تنها مسیری که انتهای آن پشیمانی است و راه برگشتی ندارد، اعتیاد است و اثر مصرف مواد مخدر شرایط بدی را برای فرد معتاد ایجاد می‌کند که حاضر است گوشه خانه هر اتفاقی برای خانواده‌اش بیفتد، اما دست از مصرف مواد مخدر برندارد.

وی افزود: افتخار جمهوری اسلامی این است که بالاترین مقام مسؤول این کشور که مقام معظم رهبری هستند، غم و غصه و دغدغه مردم این کشور را دارند و حرکت روزهای گذشته رهبر انقلاب که در اوج قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، آن هم جایی که دشمن هیچ غلطی نتوانست بکند، با پیروی از سیره پیامبر گرامی اکرم (ص) و اهل‌بیت (ع)، تعداد زیادی از مجرمان را بخشیدند و عفو شدند.

فدا خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه ظرفیت‌ها و امکانات خود را پای کار آورده تا آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به نقش‌آفرینی بسیج و سپاه در عرصه‌های مختلف اجتماعی تصریح کرد: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی به طور ویژه مسأله اعتیاد، مرکز کرامت را در شهرستان مبارکه راه‌اندازی کردیم و امروز شاهد موفقیت این مرکز در عرصه کاهش آسیب‌های اجتماعی، معتادان متجاهر و کارتن‌خواب‌ها هستیم.

وی خطاب به مسؤولان ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور بیان کرد: امروز مرکز توانمندسازی معتادان متجاهر در استان اصفهان افتتاح می‌شود اما مسؤولان باید دغدغه پشتیبانی و حمایت از این مرکز را داشته باشند و همه دستگاه‌های مربوطه باید خود را ملزم به حمایت از این مرکز بدانند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با تاکید بر تکمیل چرخه بازگشت معتادان به اجتماع پس از درمان خاطرنشان کرد: مسؤولان ستاد مبارزه با مواد مخدر در سطح کشور باید برنامه‌های ویژه‌ای جهت اعطای وام و تسهیلات به معتادانی که درمان یافته‌اند در نظر بگیرند تا در راستای ایجاد اشتغال، توانمند شدن و بازگشت با کرامت به جامعه هزینه شود.

پایان پیام/ ۶۲۱۳۲/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول