اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

احداث ۲ هزار واحد مسکونی برای نخبگان و اعضای هیأت علمی

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دانشگاه تهران و بنیاد ملی نخبگان به منظور همکاری در تأمین مسکن نخبگان و اعضای هیأت علمی منعقد شد.

احداث ۲ هزار واحد مسکونی برای نخبگان و اعضای هیأت علمی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دانشگاه تهران و بنیاد ملی نخبگان به منظور همکاری در تأمین مسکن نخبگان و اعضای هیأت علمی،در محل تالار شیخ انصاری دانشگاه تهران به امضای روح‌اله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران و ناصر باقری مقدم قائم مقام بنیاد ملی نخبگان رسید.

این تفاهم‌نامه با موضوع همکاری در زمینه احداث و بهره‌برداری از ۲ هزار واحد مسکونی برای نخبگان و اعضای هیأت علمی در زمین‌های متعلق به دانشگاه تهران منعقد شد.

رئیس دانشگاه تهران همچنین در حاشیه انعقاد تفاهم‌نامه با معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری برای ساخت ۲ هزار واحد مسکونی نخبگان دانشگاه تهران، اظهار داشت: بر اساس این تفاهم‌نامه، زمین برای احداث مسکن نخبگان دانشگاه تهران از طریق دانشگاه تأمین خواهد شد و منابع مالی آن را بنیاد ملی نخبگان تأمین خواهد کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول