اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

نمایشگاه تجسمی «ختران اندیشه» درگالری مهر بیجار افتتاح شد

همزمان با ششمین روز از ایام دهه مبارکه فجر به همت حوزه هنری شهرستان بیجار نمایشگاه هنرهای تجسمی دختران اندیشه در گالری مهر پردیس سینما آزادی شهرستان بیجار افتتاح شد.

نمایشگاه تجسمی «ختران اندیشه» درگالری مهر بیجار افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، همزمان با ششمین روز از ایام دهه مبارکه فجر به همت حوزه هنری شهرستان بیجار نمایشگاه هنرهای تجسمی دختران اندیشه در گالری مهر پردیس سینما آزادی شهرستان بیجار افتتاح شد. 

در این نمایشگاه که دوشنبه 17 بهمن ماه 1401 با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولین شهرستان افتتاح شد، 100 اثر هنری از آثار تجسمی دانش‌آموزان هنرستان اندیشه شهرستان بیجار در زمینه های سیاه قلم، نقاشی با تکنیک رنگ روغن و آبرنگ، گرافیک، ویترای و طلاکوب در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

سیدعبدالرضا خضری رئیس حوزه هنری شهرستان بیجار در حاشیه برپایی این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه به منظور آشنایی دانش آموزان مقاطع راهنمایی با حرفه‌های هنری همچون گرافیک، رنگ روغن و تکنیک‌های خلق اثر با مداد رنگی و آبرنگ با سبک واقع‌گرایی، برای انتخاب رشته و همچنین بروز استعدادهای هنری سایر هنرجویان این رشته‌ها دایر شده است .

وی گفت: با همکاری اداره آموزش وپرورش شهرستان بیجار در ایام برگزاری نمایشگاه زمینه حضور دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی جهت بازدید از این نمایشگاه فراهم شده است.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که امام جمعه بیجار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیجار، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ونیز صاحبان آثار هنری به نمایش گذاشته شده، حضور داشتند از صاحبان آثار نیز تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است این نمایشگاه در ایام مبارک دهه فجر همه روزه صبح‌ها از ساعت 9 الی 13 و 15 الی 21 پذیرای حضور علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول