اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

انقلاب اسلامی ایران عصر جدیدی را در تمدن بشری آغاز کرد

فرماندار شهرستان سروآباد گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در تاریخ بشریت بود و عصر جدیدی را در تمدن بشری بنا نهاد.

انقلاب اسلامی ایران عصر جدیدی را در تمدن بشری آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سروآباد، حسن زارعی صبح امروز در یادواره ۴۲ شهید روستای بیساران بخش مرکزی این شهرستان با تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران عصر جدیدی را در تمدن بشری آغاز کرد و تفکر مبارزه علیه ظلم و ستم را در درون ملت‌های آزاده و مظلوم به وجود آورد.

وی ادامه داد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ظلم و ستم در اکثر کشورهای جهان وجود داشت و هیچ ملت یا قومی جرات مبارزه علیه ظلم و ظالم را نداشت اما انقلاب اسلامی تفکر مبارزه با ظلم و ستم و زیربار ظلم نرفتن را به همه جهانیان آموخت و شاهد آن هستیم که امروز انقلاب اسلامی ایران یک الگو برای کشورهای آزاده و آزادی‌خواه است.

زارعی با اشاره به این فرموده رهبری که "ما یک انقلاب اسلامی داشتیم، بعد نظام اسلامی تشکیل دادیم، مرحله بعد تشکیل دولت اسلامی است، مرحله بعد کشور و جامعه اسلامی است و مرحله بعد تشکیل تمدن بین‌الملل اسلامی است" گفت: امروز همه کشورهای مسلمان و آزاده جهان به انقلاب اسلامی ما چشم دوخته‌اند و انقلاب ما را الگو و انگیزه خود قرار داده‌اند و می‌دانند که اگر در هر نقطه‌ای از این جهان مظلومی مورد ستم قرار گیرد مورد حمایت انقلاب اسلامی ایران است.

وی انقلاب اسلامی را انقلابی برخواسته از دل و جان مردم دانست و گفت: انقلابی که پشتوانه آن مردم باشد شکست‌ناپذیر است و روز به روز قوی‌تر و قدرتمندتر خواهد شد.

فرماندار شهرستان سروآباد خاطرنشان کرد: اگر به تاریخ بنگریم می‌بینیم که بسیاری از انقلاب‌هایی که به پیروزی رسیده‌اند بعد از مدتی شکست خورده‌اند چون مردم حامی و پشتیبان آنها نبوده‌اند و این مهم‌ترین شاخص و تفاوت آنها با انقلاب اسلامی ایران است.

زارعی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در امنیت و آرامش به سر می‌برد و بسیاری از کشورهای جهان در آرزوی این امنیت و آرامش کشور ما هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان‌ از هر توطئه و نیرنگی برای ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی دریغ نکرده‌اند، تاکید کرد: اگر حضور همیشه در صحنه ملت نبود انقلاب اسلامی در همان سال‌های نخست شکل‌گیری شکست خورده بود و کشور زیر سلطه کشورهای غربی و شرقی بود اما حضور حماسی و آگاهانه و دوراندیشی رهبرمعظم انقلاب اسلامی باعث شده که درخت انقلاب اسلامی روز به روز تنومند و محکم‌تر شود.

وی با گرامیداشت یاد وخاطر شهیدان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این عزت و افتخار و سربلندی ملت بزرگ ایران مرهون خون پاک شهدای والامقام است که آرامش و امنیت ما را بر جان شیرین خود ترجیح دادند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز وظیفه ما به عنوان امانت‌داران خون پاک شهدا ادامه راه آنها و حمایت و پشتیبانی از امانت آنها که همانا انقلاب اسلامی است و باید در مقابل دشمنان تسلیم نشویم و اجازه ندهیم در امور داخلی کشور ما دخالت کنند چون در غیر اینصورت به سرنوشت کشورهایی چون افغانستان و عراق و لیبی و سایر کشورهای جنگ‌زده دچار می‌شویم.

در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهدا تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/2330/76

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول