اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ایران ترانسفو، بازوی کمکی و همراه مدیریت استان است

استاندار زنجان گفت: ایران ترانسفو بر خلاف سایر صنایع در حال حاضر بازوی کمکی و همراه مدیریت استان در مسائل مختلف است.

ایران ترانسفو، بازوی کمکی و همراه مدیریت استان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشاری، استاندار زنجان در آیین افتتاح طرح‌های ایران ترانسفو گرامیداشت ایام اظهار کرد: ایران ترانسفو برخلاف سایر صنایع در حال حاضر بازوی کمکی و همراه مدیریت استان در مسائل مختلف است.

استاندار زنجان با تاکید بر شکل‌گیری زنجیره ارزش در ایران ترانسفو طی سال‌های اخیر افزود: آخرین و سخت‌ترین مرحله ایجاد زنجیره ارزش همان ورق هسته‌ای است که در حال تحقق است و جای شکر دارد که کل این مجموعه در زنجان شکل گرفته است که در این راستا می‌تواند به کشور هم کمک کند.

وی افزایش راندمان را در شرکت ایران ترانسفو مغتنم دانست و گفت: باید از اقدامات انجام شده در عرصه نوآوری هم تقدیر شود.

افشارچی به سابقه زنجان در تولید ایران ترانسفو اشاره تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم برای راه‌اندازی رشته مهندسی ترانسفورماتور در دانشگاه زنجان انجام شده که گام مهمی در راستای تربیت نیرو در این رسته محسوب می‌شود.

استاندار زنجان تجربه جهانی ارتباط بین صنعت و دانشگاه را ایجاد مرکز تحقیق و توسعه در کنار مراکز صنعتی دانست و گفت: درست این است که فارغ التحصیلان دانشگاه در مقاطع بالا در کنار مراکز صنعتی اقدام به تحقیق و پژوهش در راستای رفع نیازهای مراکز صنعتی بکنند تا مرکز صنعتی از دستاوردهای این اقدامات بهره‌مند شود.

وی تاکید کرد: در واقعیت این چنین عمل می‌شود که کارخانه تحقیق و نوآوری توسط واحد صنعتی مورد نظر مانند ایران ترانسفو اداره می‌شود و فارغ‌التحصیل دانشگاهی برای آن واحد کار می‌کند که همان ارتباط بین دانشگاه و صنعت به شمار می‌رود.

افشارچی با تاکید بر اینکه باید در همه امور از جمله صنعت باید پوست اندازی کرده و نسبت به فتح قله‌های دیگر هم اقدام شود،  گفت ایران ترانسفو در حوزه های دیگر هم می‌تواند یاری‌گر صنعت نه تنها زنجان بلکه کشور باشد.

استاندار زنجان از راه‌اندازی صندوق توسعه اجتماعی در استان توسط بخش خصوصی خبر داد و افزود: راه‌اندازی این صندوق با محوریت مدیریت ایران ترانسفو در مراحل پایانی قرار دارد.

پایان پیام/ 73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول