اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

برگزاری دومین یادواره شهدای دانش‌آموز در اسلامشهر

همزمان با سالروز وفات اسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبری(س)، دومین یادواره شهدای دانش آموز شهرستان اسلامشهر در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

برگزاری دومین یادواره شهدای دانش‌آموز در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، همزمان با سالروز وفات اسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبری(س)، بعد از ظهر امروز دومین یادواره شهدای دانش آموز شهرستان اسلامشهر، در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این آیین معنوی که به همت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرمانداری اسلامشهر و با حضور پرشور جمعی از دانش‌آموزان و خانواده معظم شهدا برگزار شد، یکی از جانبازان مدافع حرم خاطراتی از ایثارگری و رشادت رزمندگان مدافع حرم اهل بیت(ع) و درایت وآینده‌نگری و فرماندهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خاطراتی را بیان کرد.

در ادامه این مراسم که بمناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و دهه مبارک فجر برگزارشد، از والدین شهدای دانش آموز شهرستان اسلامشهر تجلیل بعمل آمد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان اسلامشهر که در دوران دفاع مقدس در تامین نیرو و پشتیبانی از جبهه‌های نبرد حق علیه باطل نقش چشمگیری ایفا کرده،ده‌ها هزار رزمنده و ایثارگر از این خطه در سنگرهای دفاع از کیان جمهوری اسلامی در برابر دشمنان تا دندان مسلح مقابله و ایستادگی کردند و قریب به هزار شهید و هزاران جانباز و صدها آزاده تقدیم آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده که از این تعداد ۶۶ شهید دانش‌آموز و ۲ معلم شهید سند افتخار و ولایت‌مداری مردم شهرستان اسلامشهر محسوب می‌شوند.

شهرستان اسلامشهر علاوه بر شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی در دوران پس از جنگ تحمیلی نیز در عرصه‌های مختلف شهیدانی را تقدیم آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده که  قریب به ۴۰ شهید مدافع حرم، یک شهید آتش‌نشان و در حوادث و اغتشاشات اخیر کشور هم یک شهید مدافع امنیت در جهت تامین امنیت و حفظ نظام تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

پایان پیام/۶۷۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول