اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افتتاح بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن روستایی در شهرستان همدان

در شمشمین روز از دهه فجر افتتاح بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن روستایی در شهرستان همدان اجرا شد.

افتتاح بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن روستایی در شهرستان همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز و در ششمین روز از دهه فجر چندین پروژه عمرانی با حضور معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار، سرپرست فرمانداری همدان و تنی چند از مسوولان به بهره‌برداری رسید.

افتتاح ۱۴۵ واحد مسکن بهسازی شده روستایی در شهرستان همدان یکی از این پروژه‌ها بود که سرپرست فرمانداری همدان در آیین گفت: ۱۴۵ واحد مسکونی روستایی با اعطای ۱۴۵ میلیارد ریال تسهیلات بانکی و ۴۳۵ میلیارد ریال آورده شخصی توسط متقاضیان در سطح شهرستان احداث شد.

مسلم مخفی افزود: در سال جاری یک‌هزار و ۹۳۰ فقره تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی با اعتبار ۳۸۶ هزار میلیارد تومان جهت بهسازی مسکن‌های روستایی شهرستان همدان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده که تاکنون یک‌هزار و ۳۳۱ فقره به سیستم بانکی معرفی و ۴۵۰ فقره در مرحله عقد قرارداد است.

وی اضافه کرد: تامین مسکن از جمله دغدغه‌های دولت سیزدهم است که در مرکز استان نیز با توجه به حجم قابل توجه تقاضای مسکن انباشته شده از سال‌های قبل مدیران استان با جدیت به دنبال رفع مشکلات مردم در این بخش هستند.

طرح توسعه و تامین آب شرب روستای وفرجین به بهره‌برداری رسید

بهره‌برداری از طرح توسعه و تامین آب شرب روستای وفرجین در بخش مرکزی شهرستان همدان با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال شامل احداث مخزن جدید، چاه و خط انتقال آب از دیگر پروژه‌ها بود که با این اقدام روستا زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار گرفت.

بازدید از شرکت تولیدی قند ابرار، شکلات و آبنبات پادوینو با ایجاد اشتغال برای ۱۲۰ نفر در روستای گراچقا و افتتاح طرح آسفالت و بهسازی این روستا امروز انجام شد.

پایان پیام/ 3140/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول