اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر علی‌رغم همه مخالفت‌ها با قوت مسیر خود را دنبال می‌کند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: امسال نیز جشنواره فیلم فجر علی‌رغم همه کارشکنی‌ها و مخالفت‌ها مسیر خود را با قدرت و قوت طی کرده و سدهای خیالی را پشت سر گذاشته است و به سمت تعالی و پیشرفت حرکت می‌کند.

چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر علی‌رغم همه مخالفت‌ها با قوت مسیر خود را دنبال می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی تمنایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان صبح امروز در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر اصفهان که در گلستان شهدای اصفهان با حضور جمعی از اصحاب رسانه و هنرمندان و مسوولان شهری و استانی برگزار شد، اظهار داشت: در چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ششمین روز از ایام دهه فجر با بهره‌گیری از انفاس قدسیه شهدای معظم انقلاب اسلامی سیزدهمین جشنواره فیلم فجر استان اصفهان را آغاز می‌کنیم.

وی ادامه داد: جشنواره فیلم فجر در مسیر چهل‌ویک دوره برگزاری خود، با فراز و فرودهایی روبه‌رو بوده است اما هیچ‌گاه این مسیر متوقف نشده و با حضور پرشور هنرمندان و اصحاب سینما به راه خود ادامه داده است.

تمنایی تصریح کرد: امسال نیز جشنواره علی‌رغم همه کارشکنی‌ها و مخالفت‌ها مسیر خود را با قدرت و قوت طی کرده و سدهای خیالی را پشت سر گذاشته است و به سمت تعالی و پیشرفت حرکت می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان عنوان کرد: ما امروز در کنار مزار شهدا گردهم آمدیم تا با بهره‌گیری از عنایات خاص خداوند و انفاس قدسیه شهدای انقلاب با آن‌ها عهد ببندیم که تا پای جان و تا آخرین نفس در مسیر شهدا و آرمان‌هایشان خواهیم ایستاد.

وی افزود: این حجم از شرارت و دشمنی بسیار نادر است اما نشانگر مسیر درست و حرکت انقلاب اسلامی در ادامه راه خود است، ما وظیفه داریم با استفاده از ابزار فرهنگ و هنر در جهت رشد و تعالی فضائل اخلاقی در جامعه گام برداریم.

تمنایی بیان داشت: وظیفه داریم با ابزار هنر فضای جامعه را تلطیف کنیم و تحرک و نشاط در بین مردم ایجاد کنیم، وظیفه داریم تا با ایجاد امید به زندگی در مردم و ایجاد نشاط اجتماعی دل مردم را به آینده روشن امیدوار کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه حضور جشنواره در اصفهان را به فال نیک می‌گیریم، افزود: امید است که بتوانیم در جهت رشد و ارتقای فضائل اخلاقی در جامعه استان اصفهان گام برداریم.

به گزارش فارس، سیزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر اصفهان از امروز، دوشنبه ۱۷ بهمن‌ماه، کار خود را آغاز می‌کند و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول