اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ایجاد دادگاه در دورترین نقطه استان زنجان/ مبارزه قاطع با فساد دستاورد انقلاب است

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: ایجاد دادگاه در دورترین نقطه استان زنجان از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

ایجاد دادگاه در دورترین نقطه استان زنجان/ مبارزه قاطع با فساد دستاورد انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری استان زنجان در جمع نمازگزاران مسجد صاحب الزمان ( عج) منطقه سعدی شمالی زنجان، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و تسلیت وفات حضرت زینب (س) اظهار کرد: در آستانه جشن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، انقلابی که شبیه هیچ انقلابی نیست، چون در طول تاریخ انقلاب‌های زیادی بوقوع پیوسته اما هیچ کدام از این انقلاب‌ها مانند انقلاب اسلامی ماندگاری و دوام نداشته و این انقلاب نعمت الهی برای ملت شریف ایران اسلامی است که باید قدردان و  شکرگزار باشیم.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه پیروزی جمهوری اسلامی به رهبری یک عالم دینی و از فقهای عصر به پشتوانه مردمی و عنایات الهی به ثمر نشت و نیت پاک امام راحل باعث شد انقلاب اسلامی از دست ستمگران و چپاولگران رهایی یابد و امروز دستاوردهای بسیار زیادی به برکت انقلاب اسلامی بدست آمده است.

وی با بیان اینکه امروز یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی همین قوه قضائیه مقتدر  است، تصریح کرد: در دوره ستمشاهی دسترسی به دستگاه قضایی صرفا در برخی مراکز امکان پذیر بود و مردم برای انجام کارهای حقوقی و قضایی مجبور به طی مسافت‌های بسیار دور و خطرناک بودند، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی در دورترین نقاط استان زنجان دادگاه ایجاد شده و مردم مجبور به طی مسافت‌های دور نیستند و به برکت انقلاب اسلامی احکامی که در دادگاه‌ها صادر می‌شود برگرفته از احکام نورانی اسلام و احکام فقهی است. 

 صادقی نیارکی با اشاره به اینکه از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی همین حضور مسئولان و خدمتگزاران در کنار مردم و شنیدن مسائل و مشکلات مردم در مساجد و مصلی‌هاست و ما به این حضور افتخار می‌کنیم اما در دوره ستمشاهی حضور مردم در میان مسئولان برای آنها افتخار بود.

وی اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی به موضوع  فساد در همه زمینه‌ها حساس است و مبارزه قاطع با فساد در جامعه و داخل تشکیلات دستگاه قضا از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و قوه قضائیه در اجرای قانون و عدالت با قدرت به وظیفه و رسالت خود عمل می‌کند.
پایان پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول