اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افتتاح پروژه‌های بخش کشاورزی مطابق با رویکرد جدید سازمان است/ بزرگترین مأموریت جهاد کشاورزی برای تامین آب

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه در بخش کشاورزی با بیان اینکه آب و کیفیت خاک از جمله چالش‌های اصلی سازمان جهاد کشاورزی است گفت: بزرگترین ماموریت ما در بخش کشاورزی در رابطه با تامین آب است که در این راستا درصددیم بتوانیم ۱۰ درصد آب بخش کشاورزی را صرفه‌جویی کنیم.

افتتاح پروژه‌های بخش کشاورزی مطابق با رویکرد جدید سازمان است/ بزرگترین مأموریت جهاد کشاورزی برای تامین آب

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، روح الله حسنی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در آیین بهره‌برداری از میدان جدید میوه و تربار و پایانه صادراتی زنجان و ۴۷ پروژه بخش کشاورزی با اعتبار ۷ هزارو ۵۶ میلیارد ریال و با اشتغالزایی ۷۰۰ نفر در سطح استان، به چالش‌های پیش روی سازمان جهاد کشاورزی اشاره کرد و اظهار داشت: کمبود آب و کیفیت خاک از جمله این چالش‌ها است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه در این راستا در پی تدابیر و رویکرد‌های جدید هستیم، عنوان کرد: پروژه‌هایی که امروز در بخش کشاورزی افتتاح می‌شود، مطابق با رویکرد‌های جدید سازمان است.

وی با بیان اینکه ۲۰ پروژه آب و خاک در راستای مدیریت بهینه و همچنین ۹ طرح گلخانه با تولید بیش از ۷۳۳ تن در سال با رویکرد افزایش بهره‌وری در تولید و استفاده کم و صرفه‌جویی در بخش نهاده‌های دامی طراحی و افتتاح می‌شود، گفت: پروژه‌هایی که امروز افتتاح و طراحی شده متناسب با چالش‌های جدید سازمان است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی به تشریح پروژه‌ها پرداخت و افزود: پروژه پایانه صادراتی با هدف ایجاد مرکز پشتبانی و عرضه محصولات کشاورزی طراحی و از قسمت‌های مختلفی از جمله سرد خانه تشکیل شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه در بخش کشاورزی با بیان اینکه آب و کیفیت خاک از جمله چالش‌های اصلی سازمان حهاد کشاورزی استف گفت: بزرگترین ماموریت ما در بخش کشاورزی در رابطه با تامین آب است که در این راستا درصددیم بتوانیم ۱۰ درصد آب بخش کشاورزی را صرفه‌جویی کنیم.

پایان پیام/ ۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول