اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ماجرای یک کلنگ‌زنی در کهگیلویه و بویراحمد/وقتی امام جمعه برای کلنگ‌زنی استخاره نکرد!

امام جمعه شهرستان باشت در هنگام کلنگ‌زنی پروژه‌های دهه فجر این شهرستان بدون شک و تردید یک پروژه را کلنگ زنی کرد تا نشان دهد که مدیر آن مجموعه به صورت 100 درصدی قابل اعتماد است.

ماجرای یک کلنگ‌زنی در کهگیلویه و بویراحمد/وقتی امام جمعه برای کلنگ‌زنی استخاره نکرد!

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ طبق روال همیشگی با تغییر دولت‌ها تغییر مدیریت در کشور در همه سطوح صورت می‌گیرد و این موضوع تنها مربوط به یک یا دو دولت نبوده و از ابتدا تاکنون دولتها افراد همراه را برای خدمت به مردم انتخاب کرده‌اند.

در دولت آیت الله رئیسی نیز تغییرات از همان ابتدای دولت شکل گرفته اما سرعت آن به اندازه تغییرات در دولت های گذشته نبود چرا که همچنان بسیاری از مدیران دولت تدبیر و امید در استان های مختلف کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد مشغول به کار هستند چیزی که در دولت قبل عکس آن مشاهده شد و از پایین طرح ترین رده‌های مدیریتی تا بالاترین رده در سطح وزیر یعنی از مدیران مدارس در روستاها گرفته تا وزرا در یک بازه زمانی بسیار کوتاه تغییر کردند.

نمونه آن تغییر اولین استاندار در کشور یعنی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یک بازه زمانی یک هفته تا ۱۰ روزه بود اما در دولت جدید هر چند به مانند همه ادوار بنای کار بر تغییر مدیران و گماشتن مدیران همسو و همفکر برای خدمت هر چه بیشتر به مردم بوده اما کندتر از هر دولت دیگر تغییرت صورت گرفت.

در این دولت چند دسته از مدیران به کار گرفته شدند دسته‌ای از مدیران که عقبه‌ای در تفکر و گفتمان نزدیک به دولت مردمی آیت الله رئیسی نداشته و تنها در بحبوحه انتخابات همراهی کوتاهی با تفکر کنونی داشتند و سپس به واسطه همین همراهی کوتاه به عنوان مدیر معرفی شدند.

دسته دیگر مدیرانی هستند که ارتباط نزدیک با نمایندگان مجلس داشته و یا از هواداران آنها بوده و آنها نیز دو دسته هستند دسته ای که در جریان گفتمان دولت مردمی آیت الله رئیسی تعریف می شوند و دسته دیگر که تنها و تنها به واسطه ارتباط با نمایندگان به عنوان مدیر معرفی شده‌اند و البته با دولت مردمی آیت الله رئیسی هیچگونه قرابتی ندارند.

اما دسته دیگر از مدیران نیروهای با سابقه جریانی هستند که در دولت احمدی نژاد توفیق خدمت به مردم را داشته و به عنوان مدیر در استان فعالیت می‌کردند و در ۸ سال دولت تدبیر و امید علاوه بر اینکه جایگاه مدیریتی در هیچ رده و رسته‌ای نداشتند بلکه اتاق ها و حتی میز و صندلی نیز از آنها گرفته شد.

با همه این تفاسیر اکنون برخی از مدیران تا اینجای کارنامه ضعیف و برخی کارنامه متوسط و برخی دیگر نیز کارنامه قوی از خود بر جای گذاشته‌اند که البته برای مردم شناخته شده هستند.

برای نمونه در یکی از برنامه‌های کلنگ زنی در استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه مبارکه فجر حاشیه جالبی در خصوص عملکرد یک مدیر دیده شد آنجا که در هنگام کلنگ زنی پروژه ساماندهی رودخانه باشت امام جمعه این شهرستان کلنگ را با افتخار به دست گرفت و کلنگ پروژه را بر زمین زد.

دلیل آن از زبان امام جمعه این بود که مطمئنا آرش مصلح مدیرعامل آب منطقه‌ای استان هر پروژه ای را که تعریف کرده از پس آن بر خواهد آمد و آن پروژه اجرا می‌شود بنابراین کوچکترین تردیدی در به ثمر نشستن پروژه ندارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول