اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

برخورد قاطع با ۱۰ درصد رانندگان متخلف در دستور کار پلیس راهور/ هزینه تخلف باید افزایش یابد

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس باید با ۱۰ درصد رانندگانی که با حرکات مخاطره‌آمیز رانندگان دیگر را مورد اذیت قرار داده و انضباط عمومی را خدشه‌دار می‌کنند، قاطعانه برخورد کند.

برخورد قاطع با ۱۰ درصد رانندگان متخلف در دستور کار پلیس راهور/ هزینه تخلف باید افزایش یابد

 به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور مراسم رزمایش پلیس بزرگراه و افتتاحیه مرکز پاسخگویی پلیس راهور و همچنین موزه پلیس راهنمایی و رانندگی در مقر پلیس راهور در شهرک آزمایش کلید خورد.

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در جمع مأموران پلیس راهور در رزمایش پلیس بزرگراه در شهرک آزمایش با بیان اینکه پلیس راهور امروز نقش بی بدیلی در انضباط بخشی به تردد‌ها دارد اظهار داشت: امروز مجموعه پلیس راهور می تواند ویترین خوبی برای پلیس‌ کشور باشد.

سردار رادان با بیان اینکه امروز این افتخار را دارم که در جمع شما به نمایندگی از کل پلیس راهور هستم گفت: در یکسالی که طی کردید کارنامه قبول خوبی را دریافت کردید و در تمام حوزه ها اعم از خدمات رسانی و ارائه خدمت خوب و مطلوب عمل کردید.

فرمانده فراجا با اشاره به خدمات‌رسانی به مردم گفت: با توجه به پیش‌بینی‌ها ارائه خدمات به مردم در سال ۱۴۰۲ افزایش چشمگیری خواهد داشت که این بزرگترین افتخار است؛ ضمن اینکه حضور میدانی و موثر اما هوشمند در خدمت به مردم و ارائه خدمات داشته اید.

فرمانده انتظامی کل کشور در این مراسم با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد مردم و مخاطبان پلیس راهور به قانون احترام می‌گذارند و قانون را واجب الاجرا می‌دانند،گفت: کمتر از ده درصد ،حرکات مخاطره آمیز و غیر قانونی انجام داده و آن ۹۰ درصد افراد قانونمند را مورد اذیت قرار داده و انضباط عمومی را هم مورد خدشه قرار می دهند.

وی گفت: پلیس راهور باید با این ۱۰ درصد به منظور حفظ جان خود آنها و هم حفظ جان۹۰ درصد دیگر قاطعانه برخورد کند.

سردار رادان افزود: به رییس پلیس راهور گفته ام که با همکاری دولت و مجلس در بحث ترافیک، جاده و عبور و مرور حتما اقدامی انجام دهند که هزینه تخلف برای این ۱۰ درصد بالا برود.

سردار رادان به موضوع معیشت نیروهای پلیس راهور پرداخت و گفت: برای حفظ بخشی از خدمات شما اعلام‌ کردم طرحی آورده شود و باید این احساس در بچه‌های پلیس راه ایجاد شده و تفاوتی بین کسانی که در ستاد خدمت می‌کنند با کسانی که در راه‌ها هستند ایجاد شود. وی با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان در عید نوروز قرار گرفته است، گفت: ممکن است سفرها زودتر شروع شود و باید آمادگی کامل در این مورد را داشته باشیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول