اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آخرین وضعیت حادثه مسمومیت دانش‌آموزان قمی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به حادثه مسمومیت دانش‌آموزان گفت: وضعیت دانش‌آموزان طبیعی بود اما برای احتیاط برخی را با رضایت والدین به بیمارستان شهید بهشتی منتقل کردیم تا بررسی هایی انجام دهیم و در مجموع از ۱۸ دانش‌آموز آزمایش‌ گرفته شد که مشکلی نبود و این افراد در حال ترخیص هستند.

آخرین وضعیت حادثه مسمومیت دانش‌آموزان قمی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجید محبی شب گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به حادثه مسمومیت دانش‌آموزان قمی اظهار کرد:  پس از تماس مسئولان مدارس با اورژانس، بلافاصله نیروهای اورژانس همراه با تیم کامل مورد نیاز در محل حاضر شدند اما دانش‌آموزی در شرایط بدحال نبوده است.

وی اضافه کرد: بیشتر علت ضعف جسمانی دانش‌آموزان بخاطر بار استرسی ناشی از حوادث قبلی مسمومیت در مدارس و محیط آشفته مدرسه بوده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: از سر صحنه نمونه‌گیری خون و اکسیژن سنجی را انجام دادیم که وضعیت دانش‌آموزان طبیعی بوده است، برخی را هم برای احتیاط با رضایت والدین به بیمارستان شهید بهشتی منتقل کردیم تا بررسی هایی انجام دهیم و در مجموع آزمایش‌هایی از ۱۸ دانش‌آموز گرفته شد که مشکلی نبود و اکنون این افراد در حال ترخیص هستند.

گفتنی است، روز گذشته حداقل در 4 مدرسه قم مسئولین مدارس از اورژانس درخواست بررسی وضعیت سلامت دانش‌آموزان را کردند که تعدادی از دانش‌آموزان 2 مدرسه به مراکز درمانی منتقل شدند.

در همین راستا مدیر ناحیه 4 آموزش و پرورش قم نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد: روز یکشنبه 3 دانش‌آموز واحد آموزشی دخترانه امامی به دلیل نقص در سیستم گرمایشی و مسمومیت با مونواکسیدکربن به بیمارستان اعزام شده‌اند.

پایان پیام/78032

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول