اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

نوده فراهانی: مشکلات طرح کاربرگ الکترونیکی جهت پیگیری و اصلاح به اتاق اصناف ایران ارجاع داده می‌شود

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: در مسیر اجرای طرح کاربرگ الکترونیکی، مشکلات احتمالی، جهت پیگیری و اصلاح به اتاق اصناف ایران ارجاع داده می‌شود.

نوده فراهانی: مشکلات طرح کاربرگ الکترونیکی جهت پیگیری و اصلاح به اتاق اصناف ایران ارجاع داده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جشن گرامیداشت سالروز میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر و دهه فجر انقلاب اسلامی با همکاری اتاق اصناف قزوین و سازمان بسیج اصناف استان و با حضور رئیس اتاق اصناف ایران، رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور، فرماندار قزوین، شهردار قزوین، هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان، جمعی از مدیران استانی و خانواده اصناف قزوین، عصر امروز در سالن تبلیغات اسلامی برگزار شد.

قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف ایران در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: اصناف پیش از انقلاب، بعد از پیروزی انقلاب و دفاع مقدس و دوران‌های مختلفی که نیاز بوده همواره در صحنه بوده‌اند و بدون توقع و چشم داشتی همیشه پای انقلاب بوده، هستند و خواهند بود.

وی ملت ایران را مدیون خون شهدا و ایثارگری‌های و جانفشانی‌های شهدا دانست و افزود: وجود رهبری و انسجام و همراهی مردم همان گونه که در پیروزی انقلاب نقش داشته، در حفظ انقلاب و نظام طی 44 سال اخیر هم تاثیرگذار بوده و اجازه داده نشده چرخ پیشرفت انقلاب کُند حرکت کند که در سخنان امام راحل هم بر با هم بودن ملت و حفظ همدیگر تاکید شده و نباید بین ملت و مسئولان فاصله بیفتد.

رئیس اتاق اصناف ایران، آموزش درس مکاسب برای اصناف را ضروری دانست و ادامه داد: یکی از وظایف کسبه حمایت از حقوق مصرف‌کننده است و بر این اساس باید به مردم باید احترام گذاشته شود.

نوده فراهانی با اشاره به وجود دو قانون هیات مقررات و قانون نظام صنفی در خصوص طرح کاربرگ الکترونیکی، خاطرنشان کرد: اگر اجرای طرح کاربرگ الکترونیکی ترکیبی از دو قانون مطروحه باشد و یکپارچه شود، در سرویس‌دهی به مردم بهتر عمل خواهد شد، این موضوع در مجلس تصویب شده و به تایید شورای نگهبان رسیده و گرچه به برخی از موارد آن اعتراض شده اما باید در نظر داشت این مصوبه در مرحله کارشناسی قرار دارد و نیازمند اصلاح است.

وی در پایان بیان کرد: در مسیر اجرای طرح کار الکترونیکی، مشکلات احتمالی، جهت پیگیری و اصلاح به اتاق اصناف ایران ارجاع داده می شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول