اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

اهداف تشکیل شورای راهبردی نیروهای انقلابی تشریح شد

رئیس شورای راهبردی نیروهای انقلاب استان البرز با تاکید بر اینکه حفظ و حمایت منافع مردم به صورت جدی یکی از اهداف این شورای راهبردی است، گفت: نزدیک تر کردن جریانات انقلابی به صورت جدی و وظیفه اصلی ماست.

اهداف تشکیل شورای راهبردی نیروهای انقلابی تشریح شد

حسن شوندی، رئیس شورای راهبردی نیروهای انقلاب استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و میلاد با سعادت حضرت علی علیه السلام، با اشاره به تجربه جریانات انقلابی طی سال‌های گذشته، گفت: در این راستا در نظر گرفتیم با توجه به ظرفیت‌های استان و به دلیل پراکندگی نیروهای انقلابی همچنین در مسیر همگرایی شورای راهبردی نیروهای انقلابی تشکیل شود تا از هدر رفته این ظرفیت‌ها و انرژی موجود جلوگیری کنیم.

وی با تاکید بر اینکه حفظ و حمایت منافع مردم به صورت جدی یکی از اهداف این شورای راهبردی است، اضافه کرد: نزدیک تر کردن جریانات انقلابی به صورت جدی و وظیفه اصلی ماست.

این عضو هیات علمی دانشگاه با تاکید بر اینکه سعی داریم فراتر از جریان‌ها عمل کنیم، اظهار کرد: این مجموعه محلی برای جمع شدن افراد موثر به منظور ایجاد یک تشکل سیاسی است. به شکلی که عامل وحدت میان نیروهای انقلابی خواهد بود و از پراکندگی این جریان جلوگیری می‌کند.

شوندی با اشاره به نامگذاری این شورا، تصریح کرد: سعی داشتیم نامگذاری نیز بیانگر ایفای نقش موثر ما در اتحاد و یکپارچگی همچنین همگرایی میان نیروهای انقلابی باشد.

وی با اشاره به اینکه نگرانی در خصوص ورود و یا حضور ما در امر انتخابات و معرفی مصداق برای رای گیری هجو است و ما به هیچ وجه قرار نیست در این مسئله ورود داشته باشیم، بیان کرد: همانطور که پیش از این نیز تاکید کردم تنها در مسیر همگرایی ظرفیت انقلاب با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری در همه حوزه ها اقدام خواهیم کرد.

شوندی در پایان از رسانه‌های انقلابی درخواست کرد که توانایی خود را برای بکارگیری ظرفیت‌‌های انقلابی بکارگیری کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول